עובר מאדום לאדום: לאחר שנפרד הבוקר (שבת) מהפועל ירושלים, עוז בלייזר חתם בהפועל ת"א. הפורוורד (31, 1.99) שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים וזכה איתה פעמיים בגביע המדינה, ולפני כן במכבי ת"א, מכבי ראשון לציון, מכבי חיפה ובני הרצליה.
במהלך 11 העונות האחרונות קלע בלייזר 8.3 נקודות בממוצע בליגת העל, רשם עשרות הופעות בנבחרת ישראל ושיחק בחמש השנים האחרונות עם קבוצותיו גם ביורוקאפ, יורוליג וליגת האלופות של פיב"א. בלייזר, שגדל בכפר תבור ושיחק במחלקת הנוער של הפועל עפולה, נבחר לשחקן המצטיין בליגה הלאומית לנוער, וב-2014 נבחר לתגלית העונה בליגת העל.
1 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
עבר לאדום של ת"א. בלייזר
(צילום: עוז מועלם)
המנהל המקצועי ג'ורג' הינאס אמר: "עוז שחקן נהדר בשני הצדדים של המגרש, וגם ווינר אמיתי שרשם הצלחות ברמות הכי גבוהות. אנחנו מצפים שהוא יביא איתו להפועל את האישיות שלו, הקשיחות והרצון הגדול שלו לנצח".
הפועל ת"א כבר צירפה הקיץ את אקס הפועל חולון ג'ו רגלנד וגיא פלטין, שנבחר לשחקן ההגנה של העונה. בנוסף, האדומים פנו לקלע האנטר הייל, ששיחק העונה בפרומיתאס היוונית, ונבחר לחמישייה השנייה של העונה בליגת האלופות של פיב"א. הפועל ת"א גם הודיעה שהמאמן סטפנוס דדאס, שהחליף את דני פרנקו עמד על הקווים שלה בחודשיים האחרונים של העונה, ימשיך בתפקידו.
פורסם לראשונה: 17:40, 22.06.24