נשאר אדום: הפועל ירושלים הודיעה היום (חמישי) על הארכת חוזהו של זאק הנקינס לשנתיים נוספות. מי שנבחר לשחקן העונה של ליגת העל ולחמישיית העונה בליגת האלופות, יישאר במדי מחזיקת גביע המדינה עד סוף עונת 2024/25.
"הפועל ירושלים והמאמן דז'יקיץ' נתנו לי הזדמנות להראות למה אני מסוגל, למרות שהיה מי שאמר שהגוף שלי לא יכול להתחרות ברמה הזאת", אמר הנקינס לאחר החתימה. "עשינו העונה כמה דברים מיוחדים מאוד אבל גם לא הצלחנו להשיג את מה שידענו שאנחנו מסוגלים להשיג.
1 צפייה בגלריה
זאק הנקינס שחקן הפועל ירושלים
זאק הנקינס שחקן הפועל ירושלים
זאק הנקינס שחקן הפועל ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
"הפועל היא מקום מיוחד. רעייתי ואני אוהבים את הקהילה כאן בירושלים, והרגשנו רצויים מהרגע הראשון. האוהדים, הקבוצה, התרבות שהתהוותה לה מסביב - הכל הרגיש מתאים למסע הכדורסל שלי. אז עם חשבון פתוח והזדמנות לבנות על ההצלחה של העונה החולפת, אני נרגש להמשיך בהפועל גם בשנתיים הבאות".
מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "זאק הוא חלק חשוב בקבוצה שלנו ואני שמח שהוא החליט להמשיך ללבוש את הגופיה האדומה". המנהל הספורטיבי יונתן אלון הוסיף: "אני גאה בכך שזאק, שהיה מהשחקנים הבולטים בליגה וב-BCL השנה ממשיך איתנו לשנתיים נוספות. זאק הוא שחקן מצוין עם פוטציאל עצום והוא חלק חשוב במה שאנחנו רוצים לבנות כאן בשנים הקרובות".