שחקן העבר של מכבי והפועל ת"א, ופרשן הכדורסל לייזי גורדון, מנהל בשנים האחרונות גם קריירה מוזיקאלית, כשהוא מבצע שירים על פסנתר במסגרת מופע סטנדאפ, "עבד אופטימי". לאחרונה כתב גורדון שיר בעקבות מלחמת חרבות ברזל בשם "ישראל", אותו הוא מבצע על במות ברחבי העולם.
בשיחה באולפן ynet הוא מספר על ההחלטה לכתוב את השיר. "קראתי לשיר 'ישראל' כי רציתי שהעולם ישיר את זה, שאמנים ולהקות בולטות יעבירו את השיר הזה לעולם, ובגדול הסתכלתי על השיר בתור שיר לישראל, שמטרתו לחזק אותה ולהחזיר לה את החיוך למדינה שהייתה באבל".
כדורסלן העבר שכתב שיר על 7 באוקטובר לייזי גורדון
(צילום: ירון ברנר)
איך אתה מרגיש בימים אלו? "לא חשבתי שאגיד את זה אבל אני מרגיש כמו כל מי שתומך בישראל. אחד הסיורים שלי בקנדה בוטל, אני לא יכול לנסוע לקנדה לעשות את המופע שלי".
ביטלת את הטור שלך בקנדה אבל אתה הולך להתנדבות. "כן רוב הזמרים והקומיקאים, מה שהם עושים זה להתנדב 24\7 עבור משפחות המפונים, אם זה בים המלח או בכל המקומות הבטוחים בישראל. אני אחד מהם. מהנה עד דמעות להיות עם כל האנשים מכל הז'אנרים והאומנויות ולעשות את ההתנדבות הזאת עם הילדים והקשישים. כמעט בכיתי, הסתכלתי על ילדה צעירה וחשבתי לעצמי - היא יכלה להיות חטופה".