לאחר שעזב רשמית את מכבי ת"א בעקבות המצב הביטחוני, ג'ורדן לויד, שהיה אמור להיות השחקן המרכזי של הצהובים העונה - פירסם פוסט פרידה בעמודיו ברשתות החברתיות.
"לעזוב מקום שהלב שלי רצה להישאר בו הוא אחד הדברים הקשים ביותר שנאלצתי לעשות", כתב השחקן. "אני, האחים שלי, המאמנים והצוות הפכנו קרובים מאוד. נהניתי להיות לצדכם והאווירה שיצרתם. תודה שקיבלתם אותי".
1 צפייה בגלריה
לויד
לויד
"עוזב בלב כבד". לויד
(צילום: עוז מועלם)
לויד פנה גם לאוהדים: "הראיתם לי המון אהבה במעט החודשים שהייתי כאן ואני לא יכול להיות יותר אסיר תודה. כשחתמתי בקיץ הלכתי נגד כל הדאגות שהעלו בני המשפחה שלי נוכח המצב הביטחוני בגלל הרצון העז שלי לשחק בשביל המועדון הזה ובשביל האנשים כאן. לקחתי הימור והשארתי את המשפחה שלי מאחור תוך כדי מחשבה שהעניינים נרגעים. קיוותי שהכול יסתיים ונוכל להתאחד יחד בת"א בהמשך".
"לצערי, נראה שהמצב רק הסלים אחרי המתקפה ההיסטורית שהייתי עד לה (רסיס של טיל מהמתקפה האיראנית נחת בסמוך למקום בו התגורר) חוסר הוודאות הפך לבלתי אפשרי מבחינתי ומבחינת בני משפחתי. אני עוזב בלב כבד אבל גם בידיעה שאני בר מזל לשחק כדורסל לפרנסתי. אנשים אמיתיים עוברים זמנים קשים ואני רק יכול לקוות שהכול יסתיים".
באשר לביקורות על המהלך שלו אמר: "אני מקבל בהבנה את כל התגובות, גם השליליות, ומעל הכול אני יודע שאלוהים הוא זה שמוביל את הדרך - לא אני". לסיום כתב: "מכבי, תודה. אני מקווה שניפגש שוב בעתיד. אני מאחל לכם רק את הטוב ביותר".