אחרי הדיווחים, עכשיו זה רשמי: הנהלת היורוליג הודיעה היום (חמישי) כי משחק החוץ של מכבי ת"א נגד פנרבחצ'ה, כחלק מהמחזור השישי ביורוליג, לא יתקיים באיסטנבול וישוחק בז'לגיריו ארנה שבקובנה (אולמה הביתי של ז'לגיריס קובנה), ליטא. לפי ההודעה של הצהובים, ההחלטה התקבלה בעקבות המלצות ממשלות ישראל וטורקיה, והמשחק יתקיים כמתוכנן ב-29 באוקטובר בשעה 20:30 שעון ישראל.
זאת לא תהיה הפעם הראשונה שבה תארח פנרבחצ'ה את מכבי ת"א מחוץ לטורקיה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. בעונה שעברה המפגש בין הקבוצות הועתק לעיר פאנביז', אף היא בליטא. למעשה, כל משחקי החוץ של קבוצות הכדורסל הישראליות מול יריבות טורקיות מאז פרוץ המלחמה הועתקו ליעד חליפי.
1 צפייה בגלריה
סייבן לי
סייבן לי
שוב מול פנרבחצ'ה בליטא? שחקני מכבי ת"א
(צילום: ג'ורג'יה קוסטיץ')
במשחק מול פנרבחצ'ה תפגוש מכבי ת"א את שני האקסים שעזבו בקיץ האחרון בגלל המצב הביטחוני, ווייד בלודווין ובנוזי קולסון, שכיכבו במדי האלופה הישראלית בשתי העונות הקודמות.
הערב (חמישי, 21:05) "תארח" מכבי ת"א את פרטיזן בלגרד במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. בחמישי הבא, במסגרת המחזור החמישי, תתארח האלופה הישראלית אצל ז'לגיריס, וכאמור, על פי הדיווח, חמישה ימים לאחר מכן תתארח באותו האולם אצל פנרבחצ'ה.
פורסם לראשונה: 17:05, 17.10.24