הפועל ת"א סיימה את הסיבוב הראשון ביורוקאפ עם ניצחון משכנע 83:100 ביוון על פרומיתאס ששלח אותה למאזן חיובי עם חמישה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. המחזור הבא, אחרי פגרת חג המולד מול לונדון ליונס ב-11 בינואר בלונדון.
האדומים נאלצו להתמודד ללא ג'ייקובן בראון שעדיין מתאושש מזעזוע המוח שקיבל במשחק הקודם, אבל קיבלו בחזרה את ג'יילן הורד אחרי ההיעדרות של שלושה שבועות שהיה בין המצטיינים כשסיים עם 14 נקודות.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א בכדורסל בר טימור עם אדם אריאל , אקסבייר מנפרוד, ג'יילן הורד
שחקן הפועל ת"א בכדורסל בר טימור עם אדם אריאל , אקסבייר מנפרוד, ג'יילן הורד
שחקני הפועל ת"א
(צילום: טל שחר)
ג'ורדן מקריי שסיים את הערב עם 26 נקודות ו-8 אסיסטים היה זה שהוביל את הקבוצה בין הרבע השני לשלישי לריצת 0:22 שלמעשה סיימה את הסיפור מוקדם מהצפוי. בקבוצה מאוד אהבו את העובדה שגם עם חסרונו של בראון שידוע כמחלק אסיסטים קבוע, השחקנים ידעו לחלוק את הכדור ולשחק את המשחק הקבוצתי שלהם כשבסך הכל חילקו 31 אסיסטים.
"הגענו למשחק חוץ קשה ועמדנו במשימה לסיים את הסיבוב הראשון במאזן חיובי" אמר הקפטן, בר טימור, "עשינו 31 אסיסטים, שיחקנו כקבוצה וידענו מתחילת המשחק לשחק עם ביטחון. אני שמח בשביל האוהדים שלנו שיחזרו עם חיוך הביתה".
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(צילום: טל שחר)
מאמן הקבוצה דני פרנקו הוסיף :"מודה לפרומיתאס על האירוח, זה לא מובן מאליו שאנחנו מגיעים לכאן, עם המסורת של הכדורסל היווני והאיכות שלו ועושים ניצחון. קרדיט גדול לשחקנים ולצוות שלי, ואנחנו נמשיך להתקדם ממשחק למשחק. אני מודה לאוהדים שלנו שעשו את כל הדרך לתמוך ולעודד אותנו וגם להם כמובן, חלק משמעותי מהניצחון הה"
הפועל ת"א תחזור ארצה היום (רביעי) ותקבל מנוחה קצרה אבל לא להרבה זמן, כשכבר ביום שני (18:00) מחכה לה משוכה אחרת לחלוטין בדמותה של הפועל ירושלים בפיס ארנה כשבקבוצה מקווים לצאת מעיר הבירה עם הניצחון שישאיר אותם במקום הראשון בטבלה.