סטפנוס דדאס ימשיך בהפועל ת"א לעונה נוספת. המאמן, שהגיע במהלך העונה במקומו של דני פרנקו, הוליך את הקבוצה לגמר הפלייאוף, שם נוצחו האדומים 2:1 למכבי ת"א.
"אני גאה להישאר חלק ממשפחת הפועל ת"א", סיפר דדאס. "התחלנו לבנות משהו גדול יחד בעונה האחרונה ועכשיו זה הזמן של כולנו להמשיך לעבוד כדי להגשים את החלומות של הנהלת המועדון והאוהדים בזו הבאה".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א סטפנוס דדאס
מאמן הפועל ת"א סטפנוס דדאס
ממשיך. דדאס
(צילום: עוז מועלם)
המנהל המקצועי של הקבוצה, ג'ורג' הינאס: "החיבור של דדאס למועדון ופילוסופית הכדורסל שלו יסייעו לנו להשיג את המטרות הרבות שלנו לעונה הקרובה שצפויה להיות מאתגרת מאוד. אנו מאחלים לו בהצלחה רבה".
והייתה גם פרידה בשורות הפועל ת"א. אחרי ששיחק שלוש שנים במדיה, הקבוצה הודיעה היום לג'ייקובן בראון כי לא תממש את האופציה שיש לה עליו לקראת העונה הבאה - והוא יעזוב. בהודעה רשמית מטעמה הקבוצה הודתה לשחקן, כשבנוסף נכתב כי "ג'ייקובן היה חלק משמעותי מאוד בהיסטוריה של הפועל ת"א".
2 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
נפרד. בראון
(צילום: עוז מועלם)
בראון חתם בהפועל ת"א בקיץ 2021 והיה משחקניה המרכזיים של הקבוצה, שעלתה באותה עונה לגמר גביע המדינה לראשונה מאז 1995, תוך כדי שהיא מדיחה בחצי הגמר את מכבי ת"א, במשחק בו קלע 30 נקודות לצד 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. גם בעונתו השנייה הוא כיכב בקבוצה, שהגיעה עד רבע גמר היורוקאפ וגמר הפלייאוף - לראשונה מאז עונת 2004/5.
את העונה שעברה הוא החל מצוין, אך נפצע פעמיים למשך פרק זמן ממושך והחמיץ כחצי עונה - כולל את סיומה - מה שגרם להפועל להחתים את וויל קאמינגס וטיילר אניס כמחליפים. בסך הכל קיים בעונת 2023/24 שישה משחקים בהם קלע בממוצע 9 נקודות, זאת לעומת 24 בעונה שלפני כן (12.8 נקודות בממוצע) ו-20 בזו שלפניה (13.9).
בראון הגיע לראשונה לישראל בעונת 2017/18, אז חתם בהפועל גלבוע/גליל לאחר עונה מצוינת בה קלע נפלאה במדי הצפוניים, בה קלע 16.7 נקודות למשחק, חתם בהפועל ירושלים בה שיחק שלוש עונות, כאשר בדומה למקרה בהפועל ת"א - הוא נפצע בעונתו השלישית בבירה והספיק לשחק שמונה משחקים בלבד. בתקופתו בבירה הספיק לזכות פעמיים בגביע המדינה ועוד פעם אחת בגביע ווינר.
מסע"ת הפועל ת"א לאחר ההפסד בגמר
(ONE)
פורסם לראשונה: 13:09, 20.06.24