מכבי ת"א פתחה אתמול (שישי) את משחקי ההכנה שלה לקראת העונה החדשה בהפסד 84:83 לאולימפיאקוס באתונה. היה זה משחק פרידה מאחד מהכוכבים הגדולים של אולימפיאקוס, יורגוס פרינטזיס, שהודיע על פרישה וטקס לכבודו נערך לפני ההתמודדות. פרינטזיס עלה על המדים האדומים בפעם האחרונה בחמש הדקות האחרונות וגם קלע את סל הניצחון.
"היה אירוע יפה ומרגש לשחקן באמת גדול", התייחס מאמן מכבי, עודד קטש, לטקס לכבודו של פרינטזיס. "זה היה משחק אימון ראשון שלנו, הצלחנו בסופו של דבר קודם כל להישאר בריאים כי שיחקנו באמת בשעה לא רגילה (הטקס התקיים עד השעה 22:30 והמשחק התחיל מאוחר מהצפוי והסתיים רק ב-1 בלילה). הצלחנו להוציא מהמשחק דברים שרצינו".
2 צפייה בגלריה
בלאט
בלאט
בלאט, אתמול מול אולימפיאקוס
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
2 צפייה בגלריה
ג'ורדן לויד
ג'ורדן לויד
ג'ורדן לויד בבכורה בצהוב
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
תמיר בלאט, שסיים את הערב עם 12 נקודות ו-5 אסיסטים, הוסיף: "היה טקס מאוד מרגש לאגדה כמו פרינטזיס. אני חושב שעשינו עבודה טובה, הרגשנו אחד את השני ובנינו קצת את הכימיה. המון זמן לא שיחקנו עם קהל ופתאום הגענו לאולם מלא".
מי שמעסיק את מכבי ת״א בימים האחרונים הוא בעיקר דריל מייקון. לפי דיווח ביוון, מייקון לא עבר את הבדיקות הרפואיות וצפוי להשתחרר מחוזהו במועדון הצהוב. יש לציין שמייקון חתם במכבי בידיעה שהוא מתאושש מפציעה אחרי שעבר בחודש ינואר האחרון ניתוח לחזור הרצועה הצולבת בברכו, ובמועדון הצהוב ידעו שזמן ההחלמה שלו נקבע עד אחרי חודש נובמבר. במכבי עדיין מכחישים את זה שהשחקן ישוחרר וטוענים שהמצב היה ידוע, ורק במידה ותקופת ההחלמה תעלה על חודשיים, יתחילו בצוות המקצועי לחפש אחר חלופות.