רכש מרשים: פורוורד ג'רמי מורגן (29, 1.96) חתם לעונה אחת בהפועל ירושלים. מורגן היה חלק מרכזי בעונה המצוינת של בורג הצרפתית, אותה הוביל עד גמר היורוקאפ, ולפני שנתיים זכה עם טלקום בון בליגת האלופות. 
מורגן נחשב לסווינגמן ורסטילי מאוד ולשחקן הגנה משובח. בעונת הסניור שלו במכללת צפון אייווה רשם ממוצעים של 14.8 נק', 5.8 ריב' וכמעט 2 חטיפות למשחק. בכל הקבוצות שבהן שיחק באירופה העמיד מספרים דו ספרתיים יציבים מאוד. בבון, שבמדיה אגב, לא הופיע בפיינל פור ליגת האלופות 2023 בשל פציעה, הוא סיפק עונה נהדרת של 13.8, 4 ריבאונדים, 2 אסיסטים ויותר מחטיפה למשחק. בעונה החולפת בבורג רשם ביורוקאפ 10 נק' ו-1.8 חטיפות למשחק.
1 צפייה בגלריה
ג'רמי מורגן
ג'רמי מורגן
מצטרף להפועל ירושלים. ג'רמי מורגן
(צילום: הפועל ירושלים)
מורגן אמר לאחר החתימה: "אני מאוד מרגש להצטרף להפועל. אני כבר מצפה לפתוח את העונה עם המועדון המדהים הזה ולתרום מהניסיון ומהמנטליות הווינרית שלי. עבורי באופן אישי, אחרי שזכיתי בליגת האלופות והגעתי לגמר היורוקאפ - אני בטוח שנעשה כולם צעד אחד קדימה. אני כמובן זוכר את האווירה המדהימה שהאוהדים האדומים סיפקו במלאגה ואני כבר מחכה להרגיש את אותן אנרגיות".
מאמן הקבוצה יונתן אלון אמר: "לג'רמי יש איכויות שכל קבוצה רוצה לקבל. הוא שומר יוצא מן הכלל, קלע בחסד, יכול לשחק ביעילות בכמה עמדות ובעיקר מוצא את הדרך לתרום ולהפוך את הקבוצתיות לכלי נשק קטלני. הוא היה במעמדים שאליהם אנחנו מכוונים ואני בטוח שביחד נוכל לעשות את הצעד הנוסף קדימה".
דולגופיאט: חיכיתי 3 שנים לרגע הזה
(ONE)