הפועל חולון הודיעה הבוקר (שני) על המחליף של סי ג'יי האריס. מדובר בסטיבן גריי (32, 1.96 מ') בעל עבר רב בליגות שונות באירופה ואפילו בליגה הלבנונית.
גריי נחשב לסקורר אדיר. את העונה הנוכחית החל בפרישטרי היוונית וקלע במדיה 21.3 נקודות בארבעה משחקים בליגת האלופות. לאחר מכן עבר לאיגוקאה הבוסנית איתה זכה בגביע המקומי וסייע לה גם במסע שלה בצ'מפיונס.
2 צפייה בגלריה
סטיבן גריי
סטיבן גריי
סטיבן גריי
(צילום: FIBA.COM)
כבר במשחקו הראשון של העונה בליגת האלופות, כשעוד שיחק בפרישטרי, שבר גריי את שיא הנקודות במפעל עם 39 (10 מ-13 לשלוש) וגם מסר 7 אסיסטים (מדד 44) בניצחון המרשים של היוונים 88:106 על ריטאס וילנה. דרך אגב, בתפר שבין המעבר שלו מפרישטרי לאיגוקאה, גריי כמעט חתם בבני הרצליה.
עוד קודם לכן שיחק גריי בין השאר בוונטספילס הלטבית, ואפילו תקופה קצרה בליגה הלבנונית, אבל את רוב הקריירה העביר בליגה הצרפתית בקבוצות כמו דיז'ון וגראבלין. כמו כן שיחק בלבאריו היוונית ובזדאר הקרואטית. לאורך השנים ניסה את מזלו מספר פעמים בליגת הקיץ של ה-NBA, כשלבש את הגופיות של וושינגטון, אורלנדו, קליבלנד וברוקלין, אך לא הצליח להשיג חוזה.
2 צפייה בגלריה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
בוסקאליה. הסגל ממשיך להיבנות
(צילום: Fiba Photo)
"סטיבן הוא שחקן עם הרבה ניסיון בליגות טובות ובמפעלים האירופיים", אמר עליו מאמן חולון, מאוריציו בוסקאליה. "מדובר בשחקן שמשפר את היכולות האישיות שלו מדי שנה. הוא שחקן אחראי עם הרבה יכולות שמסוגל לשחק עבור ועם אחרים. ההתלהבות שלו לקבל את האתגר ולהגיע לחולון גורמת לנו להיות שמחים ששחקן כזה יהיה איתנו".
גריי הוא למעשה הזר השלישי של הסגולים אחרי כריס ג'ונסון שממשיך מהעונה הקודמת ומייקל קייזר שחתם לאחרונה. בגזרה הישראלית חתומים גיא פניני, ניב משגב ופרדריק בורדיון. בחולון מחפשים עדיין שלושה זרים (סה"כ שישה, כמו בעונה הקודמת) וישראלי בכיר שיסגרו את הסגל.