עירוני נס ציונה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של המאמן עמית שרף לעונת 2024/25, עם אופציה לעונה נוספת. מאיר טפירו, ששימש כמאמן הקבוצה בסיום העונה החולפת, יעבור לכסא של המנהל המקצועי של המועדון.
עבור 'שרפי' ונס ציונה מדובר בסגירת מעגל שכן המאמן גדל כשחקן וכמאמן במחלקת הנוער של המועדון. שרף שימש גם כמנהל הקבוצה הבוגרת בעונותיה הראשונות בליגת העל, וכעוזר מאמן עזר לכתומים לעלות חזרה לליגה הבכירה ולתקוע שם יתד חדשה.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
(צילום: עוז מועלם)
בשנים האחרונות שימש כעוזר מאמן ומאמן ראשי בהפועל חולון. כעוזר מאמן זכה שרף עם חולון באליפות המדינה והגיע לפיינל פור ליגת האלופות של פיב״א, ובעונה החולפת - הראשונה שלו כמאמן ראשי - הצעיד את חולון לקמפיין אירופי מרשים והגיע כפסע מעלייה לרבע גמר ליגת האלופות.
עמית שרף: "אני מתרגש לחזור ולהצטרף למועדון המיוחד הזה, ורוצה להודות להנהלה ולמאיר על האמון והרצון לבנות קבוצה איכותית. נס ציונה היא יותר מקבוצת בוגרים - זה מועדון מיוחד שמורכב מ-1500 שחקנים ושחקניות במחלקת נוער ובביה"ס לכדורסל, ויחד עם המשפחות שלהם והאוהדים הם הרוח האמיתית שמחזיקה את המועדון. נעשה הכל כדי לבנות את הקבוצה הכי טובה שנוכל בשבילם".
יו"ר המועדון, יניב מזרחי: "אני שמח מאד על החתמתו של שרפי. כבר כשעמית היה שחקן כאן במחלקת הנוער הוא היה מתנהל כמאמן על המגרש, שמחנו לראות אותו מתפתח בשנים האחרונות והגיעה העת בשבילו לחזור אלינו מהדלת הראשית. אין תהליך יפה מזה שבן המקום מגיע בהמון עבודה קשה ובדרך ארוכה לאמן את קבוצת הבוגרים, זו סגירת מעגל מרגשת עבורנו ובטוח שיחד נצליח עוד יותר".

שחקני מכבי ת"א חוגגים את האליפות
(באדיבות ONE)