אחרי התבוסה הקשה במונאקו במחזור החמישי ביורוליג, שהוריד אותם למאזן 2:2, במכבי ת"א מנסים להרים ראש לקראת המפגש מחר (שלישי, 21:30) באיטליה עם מילאנו למשחק השלמה מהמחזור השני.
עודד קטש יכול להתעודד מכך שכוכב מילאנו, ניקולה מירוטיץ', בספק למפגש מול הצהובים בעקבות פציעה באכילס במהלך ההפסד אתמול 90:82 לפזארו בליגה האיטלקית. מירוטיץ’ הוביל את המפסידה עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל כאמור ספג פציעה שלא תאפשר לו ליטול חלק בהתמודדות - כך לפחות על-פי התקשורת בארץ המגף.
2 צפייה בגלריה
מירוטיץ'
מירוטיץ'
בספק למשחק. מירוטיץ'
(צילום: EPA/JUANJO MARTIN)
מהעבר השני, במכבי ת"א מקווים למעט חדשות טובות מכיוונו של ווייד בולדווין הפצוע. תחילה צפוי כי בולדווין יחזור למגרשים לקראת אמצע חודש נובמבר, אך כעת מתברר שבמכבי ת"א ינסו להכשירו מיד אחרי המשחק מול מילאנו, ב-9 בנובמבר מול באיירן מינכן אותו הצהובים יארחו בבסיס האם החדש שלהם - בלגרד. כל זה בהנחה שהוא יראה סימנים גופנייים טובים, בנוסף לאישור הרופא לחזור לפעילות.
כזכור, בתחילת החודש בולדווין נפצע במהלך החימום לקראת המשחק מול הפועל ירושלים בגמר גביע ווינר. הוא לא שותףבאותו משחק , ויום למחרת עבר בדיקת MRI בה התגלה כי הוא סובל ממתיחת שריר בגבו.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
יחזור לקראת המשחק מול באיירן מינכן. ווייד בולדווין
(עוז מועלם)
בהתחלה במכבי קיוו שמדובר בפציעה לא חמורה ואחרי שבוע בולדווין יוכל לחזור למגרשים, אך בעקבות הבדיקה התברר שההיעדרות שלו צפויה להיערך כחודש וחצי, ולכן בצוות המקצועי כבר התחילו לחפש אחר מחליף זמני שישלים את החסר, אבל בדיוק כמה ימים ספורים אחרי פרצה המלחמה והחיפושים אחר מחליף נעצרו.
קטש אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים אחרי משחק מאוד לא טוב שלנו מבחינת אנרגיות וגם מבחינת הכדורסל. אנחנו חייבם למצוא את האנרגיות ולהרים את עצמנו למרות שהסיטואציה באמת מורכבת ולא פשוטה. כרגיל המחשבות שלנו תמיד עם האנשים בבית, עם החיילים ועם האוהדים שלנו, וגם בשבילם אנחנו בטח נרצה להראות יותר טוב. מילאנו מעמידה אתגרים שונים, בטח של גודל, היא קבוצה מאוד ממושמעת, המפתחות בעיקר להוריד באיבודי הכדור שלנו כי אנחנו מאבדים יותר מהרגיל בתקופה האחרונה, ובטח בריבאונד בשני צידי המגרש".
פורסם לראשונה: 13:07, 30.10.23