הפועל ת"א ערכה היום (שישי) את אימונה המסכם לקראת הדרבי הראשון של העונה, כשמחר (19:00) היא תארח את מכבי ת"א בהיכל קבוצת שלמה. על הכף - המקום הראשון בטבלה.
האדומים מגיעים אחרי שבוע עמוס, אותו התחילו עם ניצחון על עירוני רמת גן בחוץ והמשיכו עם הפסד "ביתי" כואב לפריז באסקט ביורוקאפ. בקבוצה החליטו להחזיר את הצוות המקצועי והשחקנים ארצה בטיסה מיוחדת מיד אחרי המשחק בבלגרד על מנת שיוכלו לנוח כמה שיותר לקראת המפגש מול הצהובים.
3 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
"צריכים להתעסק אך ורק באיך לנצח כל פוזשן". פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
וולבס הפועל ת"א יורוקאפ
וולבס הפועל ת"א יורוקאפ
חזר מפציעה. אנגולה
(צילום: מועדון הפועל ת"א)
דני פרנקו ייאלץ להסתדר שוב בסגל חסר בלי ג'ייקובן בראון, ג'ון הולנד וג'יילן הורד (שאגב זומן לסגל נבחרת צרפת לקראת חלון מוקדמות היורובאסקט בפברואר). החדשות המעודדות מבחינת האדומים הגיעו השבוע כשברייאן אנגולה חזר לסגל אחרי שהחלים מהפציעה וכבר קיבל 15 דקות ביורוקאפ כדי להיכנס לקצב.
"אנחנו לא בתקופת השיא שלנו", אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו לקראת הדרבי, "כשאנחנו משחקים מול קבוצות פחות איכותיות אז אנחנו מוצאים את הדרך להתמודד אבל עכשיו אנחנו מול קבוצות טובות מאוד וזה אתגר מבחינתנו".
״אני חושב שבסופו של יום, עם קצת יותר ריכוז משני צידי המגרש, אנחנו עדיין אגוז קשה לפיצוח", המשיך פרנקו, "אין שחקן שחושב שאם קצת כואב לו או תפוס אז הוא רוצה לשבת בצד, אנחנו לא במצב של לזרוק משחקים. אנחנו צריכים להיות באמת במיטבנו ולהתעסק אך ורק באיך לנצח כל פוזשן כי אם נתעסק במי עייף או במי קשה לו אז אנחנו נבזבז אנרגיות".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
"הכל סובב סביב הקהל, ובטח בדרבי"
(צילום: עוז מועלם)
על האווירה באולם הביתי שיהיה מלא באוהדים: "יש לנו פה לא מעט שחקנים שלא יודעים מה זה לשחק עם קהל, וגם לא יודעים מה האווירה פה. אני צריך להכין אותם לזה. מי שלא חי את הסיטואציה לא יכול להבין אותה, הפועל היא קבוצה שנבנתה על ידי אוהדים והכל סובב סביב הקהל, ובטח בדרבי. אני חושב שזה יעשה טוב לשתי הקבוצות, זה כיף לשחק באווירה הזאת".
מהעבר השני, במכבי ינסו לשים מאחור את ההפסד לאולימפיאקוס ביורוליג ולנצח בדרבי. עודד קטש החליט לא לרשום למשחק את לורנזו בראון, שסובל מכאבי גב, וג'יימס ווב. "שבוע אחד אנחנו נראים כמו קבוצה שמחה ומאוחדת ושבוע לאחר מכן כמו קבוצה שעדיין מחפשת את עצמה, החוסר איזון הזה יפגע בנו", אמר גורם במכבי ת"א אחרי ההפסד השני ברציפות ביורוליג.