הפועל ירושלים הודיעה הערב (רביעי) על מינויו של דן שמיר לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון ועל הישארותו של יונתן אלון כמאמן הקבוצה.
שמיר, שאימן בעונה החולפת את בני הרצליה, אמר לאחר החתימה: "זה מרגש אותי מאוד לחזור למקום שבו הכל התחיל. היו לי בהפועל ירושלים רגעים שלעולם לא אשכח, ואני מקווה שהם יצטרפו לעוד חוויות והישגים בדרך המרתקת שאנחנו יוצאים אליה. אני מצפה להתחיל לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם יונתן כמאמן ראשי, ולהמשיך לפתח את המערכת המצוינת שנבנית כאן בכל ההיבטים, החל מהנחת התשתיות לגידול שחקני בית ועד המשך השקעה בכל המעגלים שעוטפים את הקבוצה כי לייצר כאן את מערכת הכדורסל הטובה ביותר בישראל".
1 צפייה בגלריה
דן שמיר
דן שמיר
(צילום: הפועל ירושלים)
יונתן אלון הוסיף: "אין שמח ממני על הצטרפותו של דן כמנהל מקצועי, ואני בטוח שכולנו יחד נצעיד את הפועל לעבר המטרות שלה. יש הרבה אתגרים לפנינו אבל אנחנו מאמינים בדרך שלנו".
דן שמיר החל את דרכו המקצועית לפני 22 שנה כעוזר מאמן בהפועל ירושלים, והוא זכה עם הקבוצה בשני גביעי מדינה - ב-2007 וב-2008. הקריירה הבינלאומית שלו כוללת תקופות זכורות לצידו של אטורה מסינה בצסק"א מוסקבה ובמילאנו. כמאמן ראשי זכה בגביע נוסף עם הפועל חולון ב-2018 - יחד עם יונתן אלון כעוזר מאמן.
בני הרצליה הוציאה מאוחר יותר הודעה, בה היא טענה ששמיר עדיין תחת חוזה ולא יכול לחתום בירושלים. "דן שמיר נמצא תחת חוזה בבני הרצליה ולא שוחרר ממנו. הוא ביקש לקחת פסק זמן וכיבדנו את בקשתו. הוא לא רשאי לנהל מו"מ או לחתום בשום קבוצה ללא הסכמתנו ולכן לא ברור כיצד חתם בהפועל ירושלים. מצופה ממועדון כמו הפועל ירושלים להתנהל צורה אחרת ודן לא יקבל שחרור למועדון אחר ללא פיצוי ראוי".
שחקני מכבי ת"א חוגגים את האליפות
(ONE)