הטורניר הטרום קדם אולימפי, הראשון בהיסטוריה, מגיע לשלבי ההכרעה ומחר (שישי, 21:30) נדע האם נבחרת ישראל תשמור על הסיכוי להגיע לפריז 2024.
החבורה של אריאל בית הלחמי תפגוש בפולין, במסגרת חצי הגמר של טורניר המוקדמות השני, את בוסניה. שני ניצחונות יבטיחו לישראל את העלייה לטורניר המוקדמות האחרון בהחלט, שייערך בסמוך לאולימפיאדה.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל בכדורסל
שחקני נבחרת ישראל בכדורסל
מרחק שני ניצחונות מזכייה גם בטורניר הזה. שחקני נבחרת ישראל
(צילום: FIBA PHOTOS)
בוסניה נבחרת עם שמות גדולים, שניים מעל כולם, יוסוף נורקיץ' הסנטר של פורטלנד, שקלע בעונה אחרונה יותר מ-13 נקודות למשחק ב-NBA והשני הוא דז'נאן מוסא, מי שהפוך מילד פלא, לגארד אדיר במדי ריאל מדריד אלופת היורוליג ומוביל פה את הבוסנים עם 20 נקודות למשחק.
הבוסנים אמנם הביסו את הונגריה 78:103, אבל התקשו במשחק הראשון נגד פורטוגל ומול פולין הפסידו 85:76, אחרי שכבר פיגרו ב-20 הפרש.
2 צפייה בגלריה
יוסוף נורקיץ', נורמן פאוול
יוסוף נורקיץ', נורמן פאוול
ממתין לישראל. נורקיץ'
(צילום: AP)
לקראת המשחק אמר הפורוורד עוז בלייזר: "אין ספק שהם קבוצה חזקה מאוד וזו דרגת קושי אחרת. נעשה ההכנה שלנו, כמו שעשינו עד עכשיו, נבוא לשחק את הכדורסל שמייחד אותנו, מהר, חזק עם אגרסיביות וכדי לעבור גם את המשוכה הזו נצטרך להיות כולנו טובים. אנחנו מאמינים ומקווים לקחת את הניצחון".
בלייזר הוסיף: "אין ספק שאנחנו נהנים יחד, כל אחד בשביל השני וצריך להמשיך להביא את זה גם למגרש. כיף לתת לצעירים מילה טובה ולראות את דור העתיד. אנחנו קבוצה אחת ובאמת מאמינים שאפשר לעשות את זה".