גודס: ״המטרה לעלות לרבע גמר״
(באדיבות one)
נבחרת ישראל נחתה היום (רביעי) בבירת צ'כיה, פראג, לקראת אליפות אירופה, בה תפגוש במשחקה הראשון את פינלנד (שישי, 15:00). מיד עם נחיתתה, הגיעה הנבחרת ל-O2 ארנה לאימון ראשון, שם פגשה את ננו גינזבורג, מאמנה הישראלי של נבחרת צ'כיה.
גינזבורג הגיע במיוחד לאימון של נבחרת ישראל כדי לראות חברים ותיקים - עמוס פרישמן, יו"ר הוועדה המקצועית, ומוטי דניאל מנהל הנבחרת, ששיחקו איתו בנבחרות הצעירות. מפגש נוסף שנערך באימון הראשון הוא בין דני אבדיה לטומי שפארד, הג'נרל מנג'ר של וושינגטון וויזארדס, שהגיע לצ'כיה במיוחד כדי לצפות בשחקנו הצעיר.
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה וטומי שפארד
דני אבדיה וטומי שפארד
דני אבדיה וטומי שפארד
(צילום: באדיבות איגוד הכדורסל )
"לפני כל אליפות אירופה יש התרגשות חדשה" אמר גינזבורג, "אבל ברור שבגלל שהאליפות כאן אז יש יותר התרגשות. האולם יהיה ברוב המשחקים מלא, בטח במשחקים שלנו אז כן זה מרגש. תמיד טוב לראות חברים, אבל בסוף יש לנו מטרות משותפות אבל מנוגדות. ברור שתהיה התרגשות מיוחדת במשחק מול ישראל. ניצחנו את קרואטיה לפני שבועיים והתחלנו להיראות יותר טוב אבל אז סבלנו ממכת פציעות. אנחנו יכולים לעשות דברים יפים, המטרה היא קודם לעלות שלב, ואם נגיע לרבע גמר אז משם אלוהים גדול. אבל קודם כל אנחנו צריכים לחזור למשחק שלנו".
מוטי דניאל אמר: "איך שנחתנו הגענו ישר לאימון, לא היינו אפילו עדיין במלון, זה יום התארגנות, אבל כולם עם מוטיבציה גדולה ועם תקווה להסתכל קדימה ולא אחורה על מה שהיה לנו בשבוע האחרון. זה הספורט, אחד הדברים שקל בו לעשות את הסוויץ' זה שמדובר בתחרויות אחרות. אבל גם בתוך אליפות אתה נתקל ביום קשה או ביום טוב, שמשניהם אתה צריך לדעת להתאושש, הטובים מצליחים והפחות טובים נופלים"
דניאל המשיך: "האווירה בנבחרת היא טובה, חטפנו מכה ביום ראשון האחרון, אבל ראו שכולם מבינים את זה, שחקנים הבינו שקרה משהו לא טוב ושיש אחריות לכל אחד. אני רואה את החלחול הזה פנימה, שהייתה איזושהי פאשלה אבל שצריך ללכת קדימה".