מאמנה החדש של הפועל ת"א, סטפנוס דדאס, סימן 'וי' בבכורה המחודשת שלו בארץ הקודש עם 63:102 בחוץ מול עירוני נס ציונה בליגת העל.
האדומים הגיעו בסגל חסר במיוחד ללא ג'ייקובן בראון וג'יילן הורד הפצועים, וויל קאמגינס ודז וולס שעזבו את ישראל בעקבות המצב הביטחוני ובר טימור ששבר את אפו. גם בלי שרשרת הנעדרים הפועל ת"א הצליחה לסיים את הסיפור כבר ברבע הראשון כשעלתה בקלילות ליתרון דו-ספרתי. זה היה נהדר של תומר גינת שהצטיין עם 19 נקודות, אקסבייר מנפורד (18) ובראיין אנגולה (17).
1 צפייה בגלריה
דדאס בבכורה שלו בהפועל ת"א
דדאס בבכורה שלו בהפועל ת"א
דדאס בבכורה שלו בהפועל ת"א
(צילום: רועי כפיר, ONE)
דדאס מדבר אחרי הניצחון על נס ציונה
(באדיבות ONE)
המאמן אמר שאנחנו צריכים לשחק באגרסיביות", אמר אנגולה בסיום. "אנחנו נרגשים שדדאס פה אחרי כל מה שקרה העונה אנחנו צריכים להתחיל פרק חדש. אני מכיר את המאמן הרבה מאוד שנים, שיחקנו אחד נגד השני כשהייתי בנס ציונה, ואז שיחקתי תחתיו באא"ק. הוא מביא הרבה אנרגיות, אימן קבוצות גדולות והוא מנצח בכל מקום שהוא מגיע אליו".
דדאס התייחס לבכורה שלו על הקווים: "לא יכולתי לצפות למשחק טוב יותר, גם ניצחנו וגם ראיתי דברים שאני רוצה להוסיף לקבוצה, התקפית והגנתית. אני מרוצה, אני שמח להיות כאן. לפני המשחק אמרתי שיש לנו הרבה משימות, אבל הדבר החשוב הוא לנצח, להחזיר את הביטחון ולראות איזה חלקים אנחנו צריכים להוסיף לקבוצה".
דדאס ציין גם את הרצון של ההנהלה למצוא רכז זר שצפוי להצטרף לקבוצה כבר בשבוע הקרוב: "כשחתמתי הם אמרו לי שצריכים רכז שיחליף את קאמינגס, אנחנו בשוק השחקנים ונעשה משהו כי יש לנו מטרות גדולות. אחת המטרות שלנו זה לחזק את הקבוצה. לפלייאוף צריך סגל עמוק ולהפועל ת"א יש מטרות גדולות".

צ'אצ'אשווילי סיים את העונה

בהפועל ירושלים, לעומת זאת, יצטרכו להסתדר עד לסוף העונה ללא הסנטר גבי צ'אצ'אשווילי. מירושלים נמסר: "התברר כי הטיפול בפציעתו (קרע חלקי ברצועה הצולבת) מצריך תקופת שיקום נוספת של מספר חודשים, וזאת על מנת לנסות להימנע מניתוח שיגרור היעדרות ארוכת טווח. לפיכך, גבי לא ישוב לשחק העונה ויעבור טיפולים שמרניים. הערכת מצב מחודשת תתבצע בסוף העונה הנוכחית".