המחזור השני ביורוקאפ ייצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים של הנציגות הישראליות. הפועל ירושלים תתארח בליטא אצל פוניבז' (19:00) והפועל ת"א תארח בבולגריה במשחק "ביתי" את וולבס הליטאית (20:45). שתיהן מחפשות ניצחון ראשון במפעל אחרי שהפסידו במחזור הפתיחה.
לצד ההכנות למשחק הערב, בהפועל ת"א עוסקים בהודעה של בשיקטאש כי תארח את האדומים במחזור שלאחר מכן באיסטנבול, זאת למרות שנקבע כי המשחק יתקיים בסרביה. בעקבות ההודעה במועדון פנו במכתב רשמי להנהלת היורוקאפ ודרשו בדחיפות ערבויות ומסמכים שיוכיחו כי ניתן להבטיח את בטחונה במדינה. במקביל פנתה הקבוצה לשר התרבות והספורט מיקי זוהר ולרשויות הרלוונטיות בישראל לצורך קבלת הנחיות בנושא.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א
בהפועל ת"א דורשים ערבויות מהיורוקאפ
(צילום: הפועל ת"א)
בחזרה למשחק הערב. בהפועל ת"א מקווים לשים בצד את ההפסד לבדאלונה במחזור הפתיחה ולהשיג ניצחון ראשון העונה במשחק רשמי, אחרי שכזכור סגנית האלופה הפסידה גם למכבי ר"ג ברבע גמר גביע ווינר והודחה במפתיע מהמפעל.
"המשחק נגד וולבס הוא משחק "ביתי" ראשון שלנו ביורוקאפ", אמר מאמנה של הפועל ת"א, סטפנוס דדאס. "זה מבחן חשוב מאוד שלנו לעתיד שלנו במפעל. ברור שהמטרה שלנו היא להגיע בו כמה שיותר רחוק. אנחנו רוצים להראות אופי אחרי ההפסד בבדאלונה ולהשיג את הניצחון שייתן לנו ביטחון להמשך".
דדאס המשיך: "יש לנו שחקנים טובים מאוד שאנחנו עדיין צריכים לחבר והמשימה שלנו היא לעשות את זה, להביא את הניצחון ולשמח את האוהדים שלנו- אלו שהגיעו לבולגריה והאלפים הרבים שיצפו בנו מהבית".
מי שהצטרף לקבוצה אחרי שבמשחק הראשון נשאר בישראל אחרי הולדת בתו, זה הקפטן בר טימור שהתייחס גם הוא למפגש הקרוב: "לכולנו ברור עד כמה חשוב המשחק הקרוב להמשך הדרך שלנו ביורוקאפ ואנחנו רוצים להראות שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר כקבוצה, ולהביא את הניצחון הזה. יש לנו עוד דרך ארוכה העונה ונעשה הכל כדי שהאוהדים יהיו גאים בנו".
2 צפייה בגלריה
קרינגטון
קרינגטון
חזר להתאמן בהפועל ירושלים אחרי ששהה שבועיים בארה"ב. קרינגטון
(צילום: עוז מועלם)

"המשחק נגד ולנסיה יושב לנו בראש"

כאמור, גם בהפועל ירושלים מחפשית ניצחון בכורה. בדומה להפועל ת"א, האדומים הפסידו במשחקם הראשון ביורוקאפ לוולנסיה, וגם הם הודחו ברבע גמר גביע ווינר עם הפסד לבני הרצליה (שבינתיים הודחה בחצי הגמר בידי מכבי ר"ג). הירושלמים, שחזרו ליורוקאפ אחרי שש שנות היעדרות, רוצים להימנע מפתיחת דרכם המחודשת במפעל השני בחשיבותו באירופה.
מי שהצטרף לאימונים השבוע הוא קאדין קרינגטון ששהה בארה"ב בשבועיים האחרונים בשל סיבות אישיות. "אנחנו מאוד מרוכזים", אמר המאמן, יונתן אלון. "יושב לנו בראש איך ששיחקנו מול ולנסיה, אנחנו לא רוצים להיראות ככה ביורוקאפ. יש לנו משחק מול יריבה קשה שמכירה אותנו טוב מאוד, אבל אנחנו רוצים לעשות את העבודה".