הפועל ירושלים הודיעה היום (רביעי) שהיא תטיס למשחקי הקבוצה בבלגרד משפחות שכולות, אוהדי הקבוצה, אשר איבדו את יקיריהן במהלך מלחמת "חרבות ברזל". המסע של המשפחות יתקיים בשתי פעימות, בפעם הראשונה הערב, למשחק נגד פאוק סלוניקי, ובפעם השנייה בשבוע הבא, למשחק נגד בנפיקה ליסבון.
אורח נוסף של המועדון הערב הוא אופיר אנגל, אוהד הקבוצה שנחטף לעזה ושב בשלום הביתה. הוא הצטרף לנסיעה הראשונה יחד עם משפחתו. בתחילת השנה עזב אופיר בן ה-17 את מחלקת הנוער של הפועל ירושלים כדי להיות קרוב לחברתו שגרה בקיבוץ בארי, ועבר לשחק בקבוצת הנוער של הקיבוץ, משם נחטף ב-7 באוקטובר.
1 צפייה בגלריה
אופיר אנגל
אופיר אנגל
אופיר אנגל בבלגרד
(צילום: הפועל ירושלים)
הוא שוחרר לאחר 54 ימים בשבי, ובאותו ערב בירכה מחזיקת הגביע על שובו בסרטון מיוחד ומרגש. "הפועל ירושלים שמחה, גאה, מאושרת להכריז על החתמתו של אופיר אנגל לכל החיים. מאושרים עבור סבא ג'וחא, יואב, שרון וכל משפחת אנגל האהובה. כמה טוב שבאת הביתה. Ofir is back HOME!", נכתב אז בפוסט של הפועל ירושלים.
מנכ"ל הפועל ירושלים אלון קרמר אמר על הפרויקט: "זהו יום מרגש מאוד בהיסטוריה של הפועל ירושלים. אין זכות גדולה מהאפשרות עבורנו, כמועדון כדורסל, להיות שם עבור משפחות שמתמודדות עם אובדן גדול, געגוע וכאב, ולחבר בין אותן משפחות במטרה לחזק את הקהילה שלנו במציאות כל כך קשה ומורכבת".