לצד השמחה על הניצחון במשחק פתיחת העונה על הפועל ירושלים 72:85, התבשרו בהפועל ת"א הערב (ראשון) כי האולם הביתי, היכל שלמה, קיבל רישיון עסק. המסקנה: כבר בשבת הקרובה (20:00) תוכל הקבוצה לארח באולם את בני הרצליה, בכפוך להגבלות של פיקוד העורף (עד 2,000 צופים).
כזכור, לפני כשבועיים, הוציאה עיריית ת"א הוציאה קול קורא לשדרוג היכל קבוצת שלמה, ל-10,000 מקומות. מה שיהפוך אותו לאחד משלושת האולמות הגדולים בישראל, לצד היכל מנורה מבטחים בת"א ופיס ארנה בירושלים. עד תחילת העבודות, יוכל האולם לשמש בית ל-3,000 בעלי המנויים האדומים. יש לציין כי בששת המשחקים הביתיים הקרובים, היציע המערבי יהיה סגור, זכר לאירועי הדרבי בגמר הפלייאוף של העונה שעברה.
3 צפייה בגלריה
סטפאנוס דדאס
סטפאנוס דדאס
התחיל ברגל ימין. דדאס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
3 צפייה בגלריה
ג'ונתן מוטלי.
ג'ונתן מוטלי.
ג'ונתן מוטלי מעל כריס ג'ונסון והפועל ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
ובחזרה לקרב האדומות הגדול בארנה, שהסתיים הערב (ראשון) עם ניצחון ענק של הפועל ת"א. החצי הראשון היה דווקא בהובלת הירושלמים, אבל ברבע השלישי, הגיע המהפך של האורחים (בעיצומו רשמו ריצה של 0:14) בהובלת ג'ונתן מוטלי. בסיום: החבורה של סטפאנוס דאדס פותחת עונה ביד ימין.
"עלינו קצת עצבניים ונתנו יותר מדי קליעות קלות", אמר המאמן לאחר המשחק. "לקח לנו זמן לההתמודד עם השיפוט. אבל בחצי השני עלינו מחדר הלבשה עם תוכנית משחק אחרת וזה מה שעשה את ההבדל. האם אנחנו משחקים כדורסל טוב? אנחנו משחקים כדורסל חכם, לפחות הערב, בעיקר בחצי השני. בנקודת בזמן הזאת מצב ההתקפה טוב. האם אנחנו צריכים עוד שחקנים? זאת עונה ארוכה, אני לא חושב בצורה כזאת. זה לא הזמן לחשוב על התמונה הגדולה - יש לנו מחר טיסה למשחק הבא, כך שעוד מוקדם לענות על שאלות כאלה".
3 צפייה בגלריה
יונתן אלון
יונתן אלון
"הייתי רוצה לראות יותר שטף במשחק". אלון
(צילום: אלכס קולומויסקי)
על בן בנטיל, שעזב את ישראל, אמר: "הוא שחקן שלנו, היו שחקנים שהיו עדיפים עליו עד עכשיו העונה. הוא יהיה איתנו עד להודעה חדשה". על ג'ו רגלנד הוסיף: "הוא עוד ישחק תפקיד חשוב בקבוצה הזאת, זאת עונה ארוכה, הוא מכיר את הליגה הזאת, וכמובן שהוא יודע שיהיו משחקים שהוא לא יירשם, ושתמיד נעשה את הטוב ביותר בשביל לנצח".
כשנשאל מה דעתו על סוגיית אירוח המשחקים בהיכל שביד אליהו, השיב: "זה פוליטיקה, לא בשבילי. זאת החלטה של הנהלה, לא שלי. אני חושה שזה לא העסק שלי. לא שאני לא יודע מה טוב יותר לקבוצה שלי, אבל זה לא התחום שלי. אני רק מאמן כדורסל".
המאמן המפסיד יונתן אלון, אמר בסיום: "לא התמודדנו טוב מול ההתאמות שהם עשו. הייתי רוצה לראות יותר שטף במשחק שלנו, ויהיו לנו יותר דרכים להעניש את הקבוצה היריבה".