אחרי שנכשל בשתי בדיקות רפואיות במכבי ת"א - הגארד-פורוורד הקולומביאני בראיין אנגולה צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לשנתיים דווקא אצל היריבה העירונית. זאת לאחר שהפועל ת"א כבר הגיעה עימו לסיכום.
הסיפור עם אנגולה מפותל. עוד לפני סיום העונה האחרונה החתימה מכבי ת"א את השחקן (29, 1.98 מ') על חוזה לעונה הבאה בכפוף לבדיקות רפואיות. בכך היה אמור להפוך לרכש הראשון שלה לעונת 2023/24.
2 צפייה בגלריה
בראין אנגולה
בראין אנגולה
בסוף ישחק בליגת העל? אנגולה
(צילום: עוז מועלם)
רק שזה לא קרה. אנגולה נכשל בבדיקה הרפואית הראשונה, לאחר מכן גם בשנייה - והחוזה שלו במכבי ת"א בוטל אוטומטית. מאחר ששתי התל-אביביות משתמשות באותו מוסד רפואי, ממצאי הבדיקות של אנגולה היו נגישות להפועל ת"א - שהחליטה כי הם לא צריכים למנוע את החתמתו ולא תבקש ממנו לבצע בדיקות מיוחדות נוספות מעבר לבדיקות השגרתיות שעובר כל שחקן כשהוא מגיע לארץ.
אנגולה זכור לחובבי הכדורסל בארץ לאחר שבעונת 2020/21 שיחק במדי עירוני נס ציונה הוביל אותה לזכייה ביורופקאפ. לאחר מכן עבר גם באא"ק אתונה היוונית ובקרשיאקה הטורקית, קבוצתו האחרונה.
2 צפייה בגלריה
בראיין אנגולה
בראיין אנגולה
אנגולה בפעולה במדי נס ציונה. סיפור מפותל
(צילום: עוז מועלם)
מי שחתם בהפועל ת"א, הוא ג'ון הולנד (34, 1.96 מ'), שזכור מהקדנציה שלו בהפועל ירושלים בעונת 2019/20 ואשתקד שיחק בכוכב האדום בלגרד. הולנד ירוויח כ-250 אלף דולר לעונה.
מאמן הקבוצה דני פרנקו: "שמח על ההצטרפות של ג׳ון. הניסיון, הפיזיות, יכולת הקליעה והרעב שג׳ון מביא איתו יעזרו לנו לשאוף להשגת היעדים ועמידה באתגרים שעומדים בפנינו".
היו''ר רמי כהן: "ג'ון הוא תוספת חשובה לסגל. מביא איתו המון קשיחות ואופי. שחקן תחרותי והישגי, שהצוות המקצועי רצה מאוד ויתאים לסגל שנבנה".