הפועל חולון עברה השבוע רכבת הרים בדמות ניצחון חשוב שהעלה אותה בפעם הרביעית לשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, לצד הפסד מתסכל לבני הרצליה בבית בליגה. הערב (שלישי, 21:30), הרכבת תתחיל לנסוע מחדש כאשר שלב הבתים האירופי השני יצא לדרך - במשחק חוץ קשה מול מורסיה הספרדית.
למרות שהתחושות בחולון הן שאחרי ההעפלה שום דבר לא חשוב, והיא גודל ההישג, בוודאי בקבוצה לא ירצו לסיים במאזן דומה של אשתקד (5:1, הניצחון הבודד במשחק לפרוטוקול) או אף גרוע יותר. עמית שרף ינסה לנצל לטובתו עד כמה שאפשר את העובדה שלראשונה מזה זמן רב יעמוד סגל מלא לרשותו לרשות הצוות המקצועי.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
אופטימי. שרף
(צילום: מתוך האתר הרשמי של פיב"א)
הקבוצה הגיעה לספרד אתמול אחרי שעות רבות בדרכים, כאשר המטרה העליונה היא להתרכז במשחק כמה שאפשר, ולא בדברים הסובבים לו כמו הטיסות העתידיות הרבות או המצב בליגה. "נצטרך לשים הכל בצד ולהיות מרוכזים 40 דקות", אמר שרף לקראת המפגש.
"מורסיה קבוצה עמוקה וגדולה, כדי להתמודד איתה נצטרך קודם כל לשחק התקפה טובה, עם מינימום איבודים וזריקות רעות, כדי לרדת טוב להגנה", הוסיף המאמן. "אנחנו מתחילים טופ 16 מאתגר מכל הבחינות, אבל אנחנו יודעים שאנחנו ראויים להיות פה ונעשה הכל כדי להפתיע ולקחת את המשחק הראשון".