אחרי שמונה שנים בצהוב, ג'ייק כהן הודיע הערב (רביעי) על פרידה ממכבי ת"א. "אני עצוב להגיד שמכבי ת"א לא ממישה את האופציה עליי, אז הזמן של במכבי ת"א הגיעו לסיומו", כתב הפורוורד/סנטר בן ה-33 בחשבון האינסטגרם שלו.
"במשך שמונה עונות עם הקבוצה, המקום הזה הפך לבית השני שלי", המשיך כהן, "יצרתי יותר זכרונות ממה שאני יכול לספור ואני כל כך אסיר תודה עבור כל האנשים שהפכו את זה למיוחד. לחברי הנוכחיים והקודמים לקבוצה, המאמנים והאוהדים – הייתם הטובים ביותר. למדתי כרוקי משון ג'יימס, טייריס רייס, יוגב אוחיון, גיא פניני, סופוקליס שחורציאניטיס, ריקי היקמן וג'ו אינגלס, והפכתי לבחור המבוגר שמלמד את הצעירים באותו מועדון. זה משהו שמעט מאוד שחקנים זוכים לעשות, וזה היה מיוחד מאוד מבחינתי.
1 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן
ג'ייק כהן
עוזב אחרי שמונה שנים בצהוב. כהן
(צילום: עוז מועלם)
"למדתי שהדבר הכי מספק בעבודה הזו הוא להיות החבר לקבוצה הכי טוב שאני יכול להיות, ואני גאה בזה שאחרי שנה עם אתגרים משוגעים, סיימנו את הזמן המשותף שלנו עם אליפות. מעריך את כל ההזדמנויות שהיו לי לייצג את מכבי ת"א".
בעונה החולפת העמיד כהן ממוצעים של 5.3 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בליגת העל, לצד 2.9 נקודות ו-1.4 ריבאונדים למשחק ביורוליג. לפני שחתם במכבי ת"א הוא עבר בישראל גם במכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד והפועל ירושלים.
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
(באדיבות one)