האם הפועל ירושלים תצליח לשים את ידה על אחד הכישרונות הכי גדולים של הכדורסל הישראלי? האדומים נמצאים במו"מ עם נועם יעקב מווילרבאן כמחליפו של נועם דוברת, שנפצע בברכו וסיים את העונה.
  • לטבלת ליגת העל בכדורסל
רק בשבוע שעבר יעקב בן ה-18, הנכלל בסגל של וילרבאן (ומככב בקבוצת הבת שלה), נבחר לאחד מ-30 הכדורסלנים המבטיחים ביותר בליגה הצרפתית בכדורסל.
2 צפייה בגלריה
נועם יעקוב
נועם יעקוב
כישרון גדול. יעקב
(צילום: fiba)
בשבועות האחרונים נציגיו של יעקב בחנו אפשרות להעביר אותו בהשאלה מווילרבאן לאחת מהקבוצות הישראליות שמשחקות במפעלים האירופים וכך עלתה האפשרות שירושלים תצרפו. הרצון לעבור מווילרבאן לקבוצה בארץ נובעת מכך שהשחקן למעשה לא משחק ביורוליג, חוץ ממשחק אחד שנרשם אך לא שותף. בכל העונה עד עכשיו שיחק רק בקבוצה עד גיל 21, בה הוא מעמיד ממוצעים מרשימים במיוחד של 17.8 נקודות, 8.8 אסיסטים ו-5.7 ריבאונדים ב-31.1 דקות.
צריך לציין שהמעבר בהשאלה תלוי למעשה בווילרבאן ואם היא תסכים להשלים את המהלך. במידה ואכן זה יקרה, יעקב צפוי להשלים את העונה הנוכחית במדי ירושלים. כשלגבי העונה הבאה, בחוזה של יעקב ישנו סעיף שמאפשר לו לקבל החלטה בעצמו על המקום שהוא רוצה לשחק בו.
2 צפייה בגלריה
נועם יעקב שחקן נבחרת הנוער של ישראל
נועם יעקב שחקן נבחרת הנוער של ישראל
מבוקש בירושלים. יעקב
(צילום: Fiba)
יעקב החל את הקריירה בהפועל עמק חפר ובקיץ 2021 הוא הוא חתם לשנתיים בווילרבאן הצרפתית ואף רשום בסגל היורוליג שלה. יעקב התארח במשחק הבית האחרון של הפועל ירושלים - בהפסד להפועל ת"א - יחד עם אביו וסוכנו מתן סימן טוב, וישב על הפרקט לצד שני המנהלים הספורטיביים של המועדון, יותם הלפרין ויונתן אלון.