עוד שחקן משמעותי עוזב את מכבי ת"א. לאחר לורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'וש ניבו הצהובים הודיעו היום (שישי) רשמית כי גם בונזי קולסון עזב. מעט לאחר מכן, הודיעה פנרבחצ'ה כי הפורוורד חתם בשורותיה לשלוש שנים תמורת 400 אלף דולר לעונה.
האלופה קיבלה כ-400 אלף דולר מפנר על קולסון, שיצטרפו ל-600 אלף שקיבלה מפנאתינייקוס עבור בראון. גם בולדווין אמור להצטרף לפנר, ועבורו צפויה מכבי ת"א לקבל סכום גבוה יותר.
1 צפייה בגלריה
קולסון
קולסון
קולסון
(צילום: עוז מועלם)
לאחר פרסום ההודעה מצד מכבי ת"א, קולסון נפרד גם הוא: "אני אסיר תודה למועדון הזה שנתן לי את ההזדמנות לעשות את מה שאני אוהב ברמות הגבוהות ביותר באירופה. בשנתיים האחרונות צברתי זיכרונות בלתי נשכחים וחברויות שיישארו איתי לעד".
עוד כתב קולסון: "למכבי והעיר היפה ת"א - תמיד יהיה מקום מיוחד בלבי ואני אתגעגע לכך מאוד. חבריי לקבוצה בשנתיים הללו הם עכשיו המשפחה שלי ואני תמיד אעריך את הקשר המיוחד שיצרנו. לאוהדים, תודה על תמיכה בלתי פוסקת ומוטיבציה שנתתם לי במשך שנתיים, זה תמיד הגיע עם אהבה. אני אוהב את כולכם, יאללה מכבי".
כאמור, קולסון היה בורג משמעותי במכבי ת"א גם ביורוליג וגם בזירה המקומית. הוא קלע 12.6 בממוצע למשחק באירופה לצד 5.3 ריבאונדים. בליגה ממוצעיו עמדו על 11.3 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בעונה הסדירה ובפלייאוף על 13.8 נקודות למשחק ו-6.2 ריבאונדים.
שחקני מכבי ת"א חוגגים את האליפות
(ONE)