הזדמנות אחרונה? בזמן שגוברים הקולות מההנהלת מכבי ת"א אשר דורשים את החלפתו של המאמן עודד קטש, הקבוצה תארח הערב (חמישי, 21:05) את ולנסיה הספרדית במסגרת המחזור ה-12 ביורוליג כשהיא מדורגת במקום התשיעי בטבלה עם מאזן שלילי של 6 הפסדים לעומת 5 ניצחונות.
כבר אחרי ההפסד לבאיירן מינכן בהנהלת הצהובים עלו מחלוקות לגבי הזהות של מי שעומד על הקווים. חלק מאנשי ההנהלה רצו לתת לקטש הזדמנות נוספת כדי לייצב את הקבוצה והחלק האחר לא רצה להמתין כדי לא לאבד זמן יקר. נכון לעכשיו בהנהלה הוחלט על צ'אנס נוסף, אבל לא ברור עדיין כמה ימי חסד עוד יישארו לקטש במידה שיפסיד שוב.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש. הזדמנות אחרונה?
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א אלכס פויתרס
שחקן מכבי ת"א אלכס פויתרס
פוית'רס. לא ישחק
(צילום: עוז מועלם)
במכבי יצטרכו להסתדר ללא אלכס פוית'רס שיעבור ניתוח בידו וצפוי להיעדר בין ארבעה לשישה חודשים. בצוות המקצועי כבר התחילו לחפש אחר מחליף אבל אחרי הסתכלות ראשונית בשוק השחקנים הבינו שאין שחקן שמתאים כרגע, והכוונה היא לחכות לשחרורים מה-NBA. מי שכן אמור לחזור לפעילות הוא ווייד בולדווין שנעדר משני המשחקים האחרונים בשל רגישות בשריר.
"אנחנו משחקים מול קבוצה שמשתפרת ככל שהעונה מתקדמת. זאת קבוצה אגרסיבית עם גבוהים דומיננטיים ומנוסים. זה לא הולך להיות קל, במיוחד בצל החסרון של אלכס. גם ווייד יחזור ונצטרך אותו", אמר המאמן עודד קטש במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "ריבאונד הגנה מתחיל מהגנת היחיד באיזשהו מובן וממשיך באגרסיביות. מצד שני, אנחנו קבוצת ריבאונד ההתקפה הטובה ביורוליג וזה יוצא דופן. היתרון הכי גדול שלנו הוא בחדר ההלבשה הבריא ובאופי של השחקנים. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים".
"אנחנו יודעים שריבאונד ההגנה זאת נקודת תורפה שלנו ואנחנו מנסים לשפר זאת", הוסיף בונזי קולסון. "אנחנו עוד עובדים על זה ויודעים שצריכים לעשות את זה טוב יותר. אנחנו משתפרים בדברים מסוימים, נשארים מאוחדים ונצמדים למה שהמאמן מלמד אותנו".