מכבי ת"א נמצאת במרחק 40 דקות בלבד מהעפלה לפיינל-פור אחרי לא פחות מעשור, זאת אחרי הניצחון אמש (שלישי) 83:85 על פנאתינייקוס, במסגרת משחק מספר 3 בסדרת רבע גמר היורוליג (1:2 לצהובים). הערב קיימה הקבוצה של עודד קטש את האימון המסכם לקראת משחק מספר 4 שייערך מחר (חמישי, 21:45) באולם פיוניר שבבלגרד, כשהתקווה הגדולה היא לנצח ולהימנע ממשחק חמישי ומכריע באתונה, בשבוע הבא.
"אנחנו צריכים להגיע בגישה הנכונה", אמר קטש בסיום האימון, "הדבר הכי חשוב זה שלא נחשוב שיש לנו את משחק 5. אנחנו צריכים ללמוד מהלקחים בשבוע שעבר, מהמשחק השני - לבוא עם אותה האנרגיה, להגיע מאוד אגרסיביים ולהיות מוכנים לעשות משהו ממש גדול. אין ספק, אנחנו מתרגשים לקראת המעמד הזה".
2 צפייה בגלריה
אימון הערב מכבי ת"א לקראת משחק מספר 4 נגד פנאתינייקוס באלכסנדר ניקוליץ’
אימון הערב מכבי ת"א לקראת משחק מספר 4 נגד פנאתינייקוס באלכסנדר ניקוליץ’
מכבי ת"א תנסה להשלים מחר את המשימה
( אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב)
קטש המשיך: "יש פה הרבה עניין מנטאלי. במשך השנתיים האחרונות, כשהגענו למשחקים עם הגב אל הקיר, למשחקים שחייבים לנצח, לרוב היינו שם לפחות מבחינת האנרגיות. מחר זה משחק של להיות או לחדול מבחינתנו".
מי שערך אימון כמעט מלא אחרי שנעדר משני המשחקים האחרונים הוא ווייד בולדווין, שנפצע בשריר הירך האחורי. למרות זאת, טוענים בקבוצה כי הוא בספק למשחק מחר. "האימון היה סוג של מבחן כשירות, אחריו נדע יותר", אמר קטש על הקלעי, "האימון הזה היה בעצם פעם ראשונה בה הוא עשה משהו אקטיבי על המגרש".
2 צפייה בגלריה
אימון הערב מכבי ת"א לקראת משחק מספר 4 נגד פנאתינייקוס באלכסנדר ניקוליץ’
אימון הערב מכבי ת"א לקראת משחק מספר 4 נגד פנאתינייקוס באלכסנדר ניקוליץ’
בספק למחר. בולדווין באימון הערב
( אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב)
ניבו באימון המסכם לקראת משחק מספר 4
(צילום: אפרת עמורבן)
כוכב פנאתינייקוס קוסטאס סלוקאס היה בלתי ניתן לעצירה בשני המשחקים הראשונים - בראשון הוא רשם שיא קריירה של 13 אסיסטים ובשני שיא קריירה בנקודות עם 29 נקודות - אבל אתמול הוא סיים עם אפס נקודות, זאת לאחר שהצוות המקצועי שם דגש על עצירתו.
"יש לה כמה כלים מאוד משמעותיים", אמר המאמן הצהוב על היריבה, "יש לה הרבה יכולות, ושיום אחד לסלוקאס לא הולך אז קם (לוקה) וילדוזה מהספסל. זאת קבוצה עם המון כסף. עשינו קצת התאמות למשחק 3 וזה מה שקצת האט את סלוקאס, אבל יש לו את הניסיון והוא ימצא את הדרך להגיב לזה".
כחלק מהטירוף הצהוב לקראת משחק מספר 4, נודע כי מאז אתמול בלילה אנשי המועדון פשוט לא עומדים בקצב הטלפונים וההודעות מאוהדים נוספים שרוצים להגיע למשחק. יש לציין שאין טיסות ישירות לבלגרד כרגע מהארץ, כך שכל אותם אוהדים (ההערכה היא כרגע שמדובר בכ-400 נוספים) יצטרכו לבצע עצירות, אם זה באתונה או וורשה, ורק לאחר מכן יגיעו לבלגרד.
סורקין בסיום האימון הערב
( צילום: אפרת עמורבן)
אחד האוהדים של מכבי ת"א סיפר: "לפני המשחק השלישי בדקתי את האפשרות להגיע למשחק הרביעי, והיו כמה אופציות של טיסות עם קונקשנים. ישר אחרי המשחק, כשבדקתי שוב, הכל נגמר. אני וחברים ממש רוצים להגיע אז פשוט החלטנו לקחת טיסה לאתונה ומשם כבר נמצא טיסה שממריאה לבלגרד. אין סיכוי שלא נגיע למשחק הזה. יש איזושהי תחושה שזה שלנו הפעם".
כזכור, לפני המשחק אתמול אנשי המועדון ניסו בכל דרך אפשרית להגדיל את כמות הצופים שיורשו להיכנס לאולם פיוניר, שעמד על כ-250. אחרי שיחות עם גורמים בכירים בממשלת סרביה, המשטרה המקומית הסכימה להגדיל את הכמות ל-1,000. עדיין לא ברור אם המכסה תגדל שוב.