גביע ווינר ייצא מחר (שני) רשמית לדרך עם שלב שמינית הגמר שיתפרס על פני יומיים. בפעם השנייה בסך הכל מאז שהטורניר יצא לדרך לפני 16 שנים – כל 12 קבוצות הליגה ייקחו בו חלק.
המשחק הראשון יתקיים מחר (19:00) כאשר הפועל באר שבע תארח בקונכייה את מכבי ראשון לציון. הקבוצה הדרומית שמרה על הצוות המקצועי שלה בראשות רמי הדר ועל מספר שחקני מפתח מהסגל של העונה שעברה. עד כה האדומים ערכו שלושה משחקי הכנה, וניצחו בשניים.
1 צפייה בגלריה
רמי הדר
רמי הדר
רמי הדר
(צילום: ראובן שוורץ)
מנגד, הכתומים גם שמרו על המשכיות בצוות המקצועי כשגיא גודס נשאר על הקווים. הקבוצות נפגשו למשחק אימון בשבוע שעבר וב"ש הביסה את יריבתה 66:88. המשחק מהווה שחזור של גמר 2018, אז זכתה מכבי ראשל"צ במפעל לאחר ניצחון 66:87.
במשחק השני (21:00) עירוני נס ציונה תארח באולם לב המושבה את הפועל ת"א. הכתומים עשו מתיחת פנים בקיץ אחרי שהחליפו את בראד גרינברג בליאור ליובין, שהגיע בתום חצי עונה בפנאתינייקוס לצידו של עודד קטש. בנוסף, נס ציונה שינתה את כל סגל הזרים שלה. הפועל ת"א נפרדה מהקפטן ים מדר ומינתה קפטן חדש, בר טימור. החבורה של דני פרנקו הצליחה לשמור על שני זרים מהעונה שעברה, ג'יי פי טוקוטו וג'יימס יאנג. שני השחקנים המשמעותיים שהצטרפו לקבוצה הם אקסים של הפועל ירושלים, עידן זלמנסון וג'ייקובן בראון.

קפטן חדש להפועל ירושלים

הפועל י-ם הודיעה הערב על כך שאדם אריאל, שגדל אצלה מקבוצת הקט-סל, מונה לקפטן. "הפועל, אני גאה ונרגש לשמש קפטן שלכם. מהפעם הראשונה שלי על הפרקט בקט-סל, חלמתי על הרגע הזה. זו רק ההתחלה ואני בטוח שיהיו לנו הרבה רגעים מרגשים ביחד", אמר אריאל אחרי המינוי.