מספר אוהדים של הפועל ירושלים תלו היום (ראשון) שלט במהלך המשחק מול הפועל גליל עליון (78:90 לירושלים) נגד הבעלים המיועד מתן אדלסון על כך שבחר לסרב לחתום על חוזה לעונה נוספת בליגת האלופות של פיב"א כדי להשאיר לעצמנו את האפשרות לעבור ליורוקאפ - ובכך איבד את אופציית אירוח הפיינל פור, שהוענק בסופו של דבר למלאגה. בשלט נכתב, באנגלית: "תתבייש, האגו שלך גדול מהקבוצה".
גורמים רבים בתוך המערכת ומחוצה לה ניסו לשכנע רבות את אדלסון להסכים לתנאי של פיב"א להמשיך עונה נוספת בליגת האלופות, אך בשל רצונו לקבל את ההחלטה הראשונה שלו כבעלים באופן עצמאי ולא מתוך לחץ, הוא סירב לקבל את התנאי. לא רק האוהדים התאכזבו מהבחירה של אדלסון, אלא גם בכירים במערכת שהבינו את המשמעות של אירוח טורניר כזה בירושלים, וזיהו את ההזדמנות להיות פייבוריטים בפיינל פור ולהגדיל את הסיכויים של הקבוצה לזכות בתואר.
2 צפייה בגלריה
המחאה נגד אדלסון
המחאה נגד אדלסון
המחאה נגד אדלסון
(אורן בן חקון, ONE)
2 צפייה בגלריה
מתן אדלסון
מתן אדלסון
מתן אדלסון
(אורן בן חקון, ONE)
אדלסון עדיין לא רכש את הקבוצה באופן סופי, אך מאחר שהוא נמצא בשלבים מתקדמים של התהליך וברור למדי שהוא מעוניין להשלים את העסקה, בקבוצה מחויבים להעביר כל החלטה דרכו. הוא צפוי להחזיק ב-80 אחוז ממניות הקבוצה, בעוד אייל חומסקי יחזיק ב-20 אחוז. נראה שההחלטות הסופיות יעברו רק דרך אדלסון, ומכאן עולה השאלה האם חומסקי יסכים להישאר במצב הזה או יחליט לעזוב.