בהפועל ירושלים רשמו אמש (רביעי) 'וי' נוסף בשלב הטופ-16 של ליגת האלופות עם ניצחון 74:83 על קרשיאקה. בשבוע הבא במשחק ״ביתי״ בבלגרד יפגשו האדומים את טנריפה, שגם מחזיקה במאזן מושלם אחרי שני מחזורים בשלב הבתים השני.
מי שקיבל את כל המחמאות היה הרכש החדש, ג׳אקורי וויליאמס, שחתם רק ב-14 בינואר בקבוצה (הגיע במקומו של מוריס אנדור, שסירב לחזור ארצה בעקבות המלחמה) וכבר נקלט בקבוצה. אתמול הוא סיים את הערב עם 15 נקודות (7 מ-7 מהשדה) ו-4 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים קרשיאקה
הפועל ירושלים קרשיאקה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים ניצחון בסיום
(צילום: אתר פיב"א)
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים קרשיאקה ג'אקורי וויליאמס
הפועל ירושלים קרשיאקה ג'אקורי וויליאמס
קיבל מחמאות. ג'אקורי וויליאמס נגד קרשיאקה
(צילום: אתר פיב"א)
"שיחקנו נגד קבוצה מאוד איכותית", אמר המאמן איליאס קאנצוריס, "זאת קבוצה שלפני כמה ימים ניצחה קבוצת יורוליג עם למעלה ממאה נקודות.
"ידענו שהדבר החשוב ביותר עבורנו תהיה ההמשכיות שלנו בהגנה, אני חושב שבחלקים גדולים של המשחק עשינו עבודה טובה הגנתית, השחקנים עשו עבודה מצוינת ונצמדו לתוכנית המשחק. היו דברים שעשינו לא נכון ברבע השלישי ובתחילת הרבע האחרון, פספסנו בדברים קטנים, אבל אני חושב שצריך לתת הרבה קרדיט גם לקרשיאקה ברגעים האלה כי הם קלעו סלים לא קלים, וזה מה שאפשר להם לחזור למשחק. הדבר הכי חשוב בשלב הזה של העונה הוא להשיג כמה שיותר ניצחונות, ולמצוא את העוצמות המנטאליות שלנו".
להפועל ירושלים אין כל כך הרבה זמן לנוח, וכבר היום (חמישי) תעשה את דרכה ארצה לקראת משחק החוץ מול עירוני קריית אתא ביום ראשון הקרוב (21:05) שלאחריו ימריאו חזרה לבלגרד לקראת המשחק מול טנריפה ביום רביעי הקרוב.