עודד קטש מדבר לקראת המשחק מול פנרבחצ'ה
(ONE)
דריכות שיא וגם לא מעט לחץ במכבי ת״א לקראת המפגש הערב (רביעי, 19:30) בהיכל מנורה מבטחים מול פנרבחצ׳ה במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. הצהובים מגיעים כשהם במאזן של 13 ניצחונות לעומת 13 הפסדים וזקוקים לניצחון כדי לשמור על הסיכוי להיכנס לשמינייה הראשונה בתום העונה הסדירה.
שחקניו של עודד קטש יסגרו את השבוע הכפול עם משחק מול אנאדולו אפס בטורקיה ביום שישי. בקבוצה מודעים לכך שהם חייבים לפחות להשיג ניצחון אחד מתוך השניים, ולאור כך שהם עומדים על מאזן של 3 ניצחונות חוץ לעומת 11 הפסדים, הם יודעים שלנצח את אלופת היורוליג באיסטנבול יהיה קשה הרבה יותר מאשר המשחק הביתי הערב מול פנר.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א עם ג'ון דיברתולומאו, רפי מנקו, ג'רל מרטין, ווייד בולדווין
עודד קטש מאמן מכבי ת"א עם ג'ון דיברתולומאו, רפי מנקו, ג'רל מרטין, ווייד בולדווין
הצהובים חייבים ניצחון
(צילום: עוז מועלם)
מי שיגיע לראשונה להיכל מאז שעזב הוא סקוטי ווילבקין, שצפוי לקבל קבלת פנים חמה. הצהובים מתכננים לערוך טקס על הפרקט לכבוד האקס לפני שריקת הפתיחה. מי שעוד יחזור להיכל הוא גם שחקן אחר ששיחק על הפרקט ביד אליהו - טיילר דורסי, שחתם לאחרונה בפנרבחצ׳ה ויערוך בכורה.
"פנר קבוצה מאוד מוכשרת, יהיה קשה במיוחד", אמר הקפטן ג׳ון דיברתלומאו. "יש להם הרבה כלי נשק מעבר לסקוטי וטיילר. זו קבוצה מסוכנת מאוד וזה יהיה מאתגר מבחינתנו. מצד שני, אנחנו משחקים בבית לעיני האוהדים שלנו, אז אנחנו צריכים לקפוץ עליהם מהפתיחה ולגרום להם להרגיש לא בנוח. לרוב אנחנו קבוצה יותר טובה במחצית השניה מאשר במחצית הראשונה. כדי לנצח משחקים ביורוליג ולהעפיל לטופ 8 אנחנו צריכים לחבר יחדיו 40 דקות טובות, אי אפשר שיהיו לנו ירידות כאלה".

בקבוצה בונים על קולסון

מי שנמצא בכושר טוב לאחרונה הוא בונזי קולסון עם ממוצע של 16 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בארבעת המשחקים האחרונים ביורוליג. במועדון בטוחים שאם גם הוא יהיה בשיאו, מלבד לורנזו בראון ו-וויד בולדווין, הם יוכלו להשיג את הניצחון. "כל משחק הוא חשוב ביורוליג", אמר קולסון. "אנחנו מתכוננים לפנר כמו לכל שאר המשחקים, שום דבר לא השתנה. אנחנו חייבים לפתוח את המשחק טוב בשני צידי המגרש, לשלוט בריבאונד. זה אתגר עבורנו, אבל אנחנו מצפים לו וצריכים פשוט לשחק את המשחק שלנו".
2 צפייה בגלריה
בונזי קולסון שחקן מכבי ת"א
בונזי קולסון שחקן מכבי ת"א
ימשיך בכושרו הטוב. בונזי קולסון
(צילום: עוז מועלם)
על היכולת האישית שלו אמר קולסון: "אני תמיד בטוח בעצמי, לא משנה איפה אני נמצא. תודה לאל, הצלחתי לשחק היטב ולשחק את המשחק שלי, ואני שמח שזה מתורגם גם לרמה הזו. אני מנסה ללמוד ולהתמיד ככל האפשר בשני צידי המגרש. יש לי הרבה ביטחון חיובי בעצמי כדי להיות מי שאני במסגרת השיטה. אני מנסה לשאוב מידע מהמאמן ומחבריי לקבוצה שהיו כבר ביורוליג בשנים קודמות, כדי לדעת איך להתמודד עם הכל".