הפועל חולון תשחק היום (שלישי, 22:00) מול פרומיתאס היוונית במחזור השלישי של שלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, כשהיא במאזן 1:1. המשחק יערך בבית החלופי של הסגולים, בסומבוטהיי שבהונגריה, בו הקבוצה עדיין לא הפסידה (שלושה ניצחונות בשלושה משחקים). כפי שנודע אתמול, ג'סטין סמית' ייעדר בתקופה הקרובה ממשחקי הקבוצה.
מי שכן ישחק הוא דיאונדרה ברנס, שנעדר משני המשחקים האחרונים בגלל פציעה. הצוות המקצועי הצליח להכשיר את הגארד לקראת המשחק, בתקווה שהוא יוריד את העומס בקו האחורי מסי.ג'יי האריס וניב משגב. בימים האחרונים הנהלת הקבוצה דנה בהישארותו של ברנס, אחרי שהתפוקה במשחקים בהם כן שיחק הייתה מאוד מימנלית. למרות שצד אחד לא הסתיר את רצונו שהגארד לא ימשיך בקבוצה ("הוא לא מה שהקבוצה הייתה צריכה", נאמר בשבוע שעבר אחרי הניצחון על א.א.ק אתונה), הוחלט שלפחות בשבוע הקרוב הגארד יהיה חלק מהסגל של עמית שרף.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
חולון תפגוש את אחת הקבוצות החזקות בליגת האלופות. עמית שרף
(האתר הרשמי של פיב"א)
בחולון מסבירים שבשלב זה של העונה, הבאת שחקן חדש לא תבטיח התאמה, והשארתו של ברנס עדיפה על ניסיון נוסף להביא גארד לצד האריס. מהצד השני, אף אחד בקבוצה לא מסתיר שעדיין ישנם חיפושים אחרי שחקנים מתאימים, אך בשלב זה של העונה השוק דל. ואם כבר שוק, אולי העמדות בה יחפשו בהמשך חיזוק היא דווקא בקו הקדמי, לאור היעדרו של סמית' הן בזירה האירופית והן הישראלית. הסיבה היא שחולון לא יכולה להסתמך רק על הנס ואנווין ודרו קרופורד, במידה שפציעתו של הסנטר תתגלה בהמשך כחמורה.
עמית שרף אמר לקראת המשחק: "אנחנו יוצאים למשחק נגד אחת מקבוצות ההתקפה הטובות במפעל. פרומיתאס קבוצה עמוקה שבנויה על שבעה זרים שכולם תורמים, בראשות האנטר הייל ואנטוני קואן, שני הגארדים שיחד הם מהווים קו אחורי עם יכולות סקורינג גבוהות".
"אנחנו נצטרך להגיע ממושמעים מאוד בהגנה ובהתקפה כדי להוציא אותם מתבניות המשחק הרגילות שלהם", הוסיף שרף. "אנחנו מגיעים למשחק בלי אחד מעמודי התווך שלנו העונה, אבל אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לייצר יתרונות גם בהרכבים אחרים, וכמובן שנצטרך התעלות של שאר השחקנים שיחפו על ההיעדרות של ג'סטין. כמובן שתוך כדי ההכנה למשחק אנחנו מחפשים את האלטרנטיבה הטובה ביותר שנוכל להביא כדי להחליף את ג'סטין עד החלמתו".