במכבי ת"א מאוכזבים מאוד מההתפרקות אמש (חמישי) מול פנרבחצ'ה כששחקניו של עודד קטש כבר פיגרו ב-37 הפרש והפסידו 109:74 מה שהוריד אותם למקום החמישי בטבלה עם מאזן של 11 ניצחונות לעומת 8 הפסדים. מלבד התבוסה, מה שיותר איכזב את הצהובים זה העליות וירידות החדות במהלך העונה, בטח אחרי שבשני המחזורים האחרונים השיגו ניצחונות קשים מול ז'לגיריס קובנה וביום שלישי האחרון נתנו הצגה מול מונאקו.
אחת הבעיות הבולטות של הצהובים העונה היא היכולת ההגנתית, הרבה משחקים שלהם העונה ביורוליג קמים ונופלים על ההגנה, אבל הפעם הבעיה המרכזית מצד שחקניו של עודד קטש הייתה משולבת אחרי שברבע השני הם ספגו 35 נקודות (57 נקודות במחצית הראשונה) וגם הסתפקו ב-9 נקודות בלבד ברבע השני מה ששלח את המארחת ל-26 הפרש די בקלות ומשם כבר היה קשה לחזור.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש. מכבי ת"א הובסה
עודד קטש. מכבי ת"א הובסה
עודד קטש. מכבי ת"א הובסה
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
כבר מהרגע הראשון זה היה נראה שהצהובים פשוט לא הגיעו מוכנים מנטלית ובעיקר לא מקצועית, כשדווקא שני האקסים שלהם שאותם הם צריכים להכיר הכי טוב ובטח את היכולות שלהם - סקוטי ווילבקין (14 נקודות ו-6 אסיסטים) וטיילור דורסי (21 נקודות) היו אלה שהובילו את רשימת הקלעים. ווייד בולדווין (12 נקודות) ולורנזו בראון (10 נקודות) שוב הציגו ערב פושר ולא הצליחו להביא משהו אחר, אך גם יתר שחקני הסגל לא הציגו משחק טוב ולא הביאו אקסטרה אנרגיות - שדרושות בשבוע בו יש שני משחקים.
"זה היה יותר עניין מנטלי", אמר עודד קטש בסיום, "זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו העונה, זה כבר ההפסד השלישי העונה שאנחנו מפסידים בצורה הזאת. הם בעטו לנו בתחת ולא היינו מוכנים. הרבה דברים יכולים לקרות במשחק שהוא בשבוע כפול כי יש לא מעט שחקנים שמגיעים עייפים אחרי שהם שיקחו הרבה דקות אבל זה לא תירוץ. אפשר להפסיד משחקים אבל לא בצורה הזאת. אנחנו צריכים לתת קרדיט לפנרבחצ'ה כי הם באמת הוציאו אותנו מהקצב שלנו וגם הענישו אותנו על הטעויות שלנו בהגנה. אנחנו צריכים לחשוב למה הפסדנו בצורה הזאת ומה בדיוק קרה. אני הראשון שצריך ללמוד מזה ולוודא שזה לא יקרה יותר".
2 צפייה בגלריה
קולסון
קולסון
קולסון. "נתרכז במשחק הבא"
(צילום: Djordje Kostic and Dragan Tesic)
ג'וש ניבו שסיים את הערב עם 8 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-22 דקות אמר: "לא הגענו למשחק עם האנרגיות המתאימות. ברבע השני איפשרנו להם לקלוע כל כך הרבה נקודות קולות שאפשרו להם לעלות ליתרון גבוה. אנחנו חייבים להשתפר במשחק הבא".
בונזי קולסון הוסיף: "פנרבחצ׳ה התעלתה עלינו בכל אספקט במשחק הזה. לא שיחקנו טוב והם פשוט עשו כל מה שהם רוצים בהתקפה. באמת ששיחקנו נורא, לא שיחקנו את המשחק שלנו. משחקים כאלה קורים, אבל המשחק הזה כבר נגמר ועכשיו אנחנו צריכים להתרכז במשחק הבא שלנו מול וירטוס בולוניה".