הפועל ירושלים תארח מחר (שבת) את הפועל ת"א במסגרת ליגת העל ושתי הקבוצות מגיעות במומנטום שלילי ויודעים שהפסד עלול ליצור אצל כל אחת מהן כדור שלג. במפגש הקודם בין השתיים ניצחו התל-אביבים בדרייב-אין 100:109.
סגנית האלופה אומנם ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים בליגה, אך הודחה ברביעי האחרון ברבע גמר היורוקאפ בידי בשיקטאש הטורקית, לאחר שהובילה כבר ב-21 הפרש. בנוסף, הקבוצה של דני פרנקו איבדה את כוכבה, ג'ייקובן בראון, שנפצע באותו משחק ולאחר שנבדק התברר כי הוא סובל מקרע בגיד הפיקה בברך וצפוי להיעדר חודש וחצי לפחות. לצד בראון, שכמובן לא נרשם למשחק, עידן זלמנסון החולה יישאר מחוץ לסגל.
1 צפייה בגלריה
גינת
גינת
הפועל ת"א תתאושש מההדחה הכואבת באירופה? גינת
(צילום: עוז מועלם)
דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "אנחנו עם הפנים לליגה אחרי סיום הקמפיין באירופה. אני גאה בשחקנים ובצוות על כל מה שהם עשו במסע הארוך והלא פשוט. לצערנו זה לא הספיק ועכשיו נשאר לנו להתרכז בליגה וזה מתחיל כבר מחר עם משחק חוץ סופר קשה בירושלים".
תומר גינת: "אמנם הודחנו בצורה כואבת מאירופה אבל יש לנו עוד מטרות להשיג העונה. משחק חוץ בירושלים הוא אחד המגרשים הקשים בליגה אבל יש לנו מחויבות לקהל, לאנשים סביב המועדון וגם לעצמנו לבוא ולהרים את עצמנו דווקא בסיטואציה הזו".

ג'ונסון וסמית' לא יירשמו אצל ירושלים

גם בהפועל ירושלים, כאמור, לא נמצאים בתקופה טובה. הקבוצה של איליאס קאנצוריס מגיעה לאחר שרשמה השבוע הפסד שני ברציפות בליגת האלופות (76:61 לפרישטרי) ובליגה היא ספורת שלושה הפסדים מתוך ארבעת המשחקים האחרונים. כריס ג'ונסון, שסובל ממתיחה קלה בשריר התאומים, וספידי סמית' (מנוחה) לא יירשמו למשחק מחר.
מאמן הירושלמים, איליאס קאנצוריס, אמר לקראת המפגש עם הפועל ת"א: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו. בשלב הזה של העונה מה שחשוב זה איזו קבוצה יותר קשוחה מנטאלית. אנחנו צריכים לחזור לבסיס העקרונות שלנו. אנחנו צריכים להגיב כיחידה אחת".