האם הפועל חולון תצטרך לחפש בית חדש לאחר בו את משחקיה בליגת האלופות של פיב"א? אחרי שכבר הגיעה לסיכום עם אא"ק אתונה על כך שתארח את משחקיה באולם של הקבוצה היוונית, דיווח באתר המקומי sport24, טוען כי אא"ק חזרה בה ופנתה לפיב"א.
לפי הדיווח, אוהדי אא"ק התנגדו נחרצות למהלך בעקבות המלחמה בעזה, ובמועדון נלחצו מאוד מהעניין ומהתגובה הצפויה שלהם במידה שהסגולים אכן יארחו באולמם הביתי.
1 צפייה בגלריה
שריפת דגל ישראל ביציע באתונה
שריפת דגל ישראל ביציע באתונה
דגלי פלסטין וחיזבאללה באולם של אא"ק במפגש נגד י-ם
(צילום: הפועל ירושלים)
בחולון, אגב, קיבלו פנייה בימים האחרונים מהקהל בישראל, זכר לאותו משחק נגד הפועל ירושלים, בתהייה איך הקבוצה מארחת באולם בו אוהדי אא"ק קראו קריאות פרו פלסטיניות, רק לפני מספר חודשים.
"במועדון נעשים מאמצים למצוא אולם לאירוח משחקי הבית של הקבוצה במסגרת הצ'מפיונס ליג", נמסר מהפועל חולון. "הדבר נעשה ללא קשר לשמועות שמגיעות מכיוון אא"ק אתונה ואוהדיה. אנו ערים לרגישות הדבר וקשובים לקהל אוהדינו ובודקים מספר חלופות. ברגע שתתקבל החלטה נעדכן כמובן".
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, הוסיף: "ללא קשר למה שאומרים בסביבת אא"ק, בימים האחרונים קיבלנו הרבה פניות מקהל אוהדינו, ובצדק, על התנהלות הקהל והמועדון שלהם. זכרנו היטב מה עבר הקהל של הפועל ירושלים שם. כולנו מאוחדים וחושבים שהיכן שיש תמיכה כזאת או אחרת בארגון טרור אנחנו נמנע מלשתף פעולה".
הקבוצה של עמית שרף אמורה לארח את בראוגן הספרדית כבר בעוד עשרה ימים, ולכן עליה יהיה למצוא בית חדש בהקדם האפשרי.