החתמה גדולה נוספת בדרך? הפועל ת"א בוחנת את האפשרות לצרף את הגארד בן ה-36, פטריק בברלי, ששיחק בעונה החולפת במילווקי באקס מה-NBA.
יש לציין שבברלי לא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בליגה הטובה בעולם. כעת, מי שנכנסה לתמונה ביממה האחרונה היא הפועל ת"א שבוחנת את האפשרות לצרפו, אך במועדון יודעים שעלות החתמה שכזאת תגרור הוצאה כספית לא מתוכננת של מעל למיליון דולר. אגב, בפודקאסט האישי של בברלי הוא אישר את הדברים ואמר: "אני מתלבט בין חוזה ותיקים לבין הצעה היסטורית באירופה", אך לא פירט את זהות הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
פטריק בברלי
פטריק בברלי
ילבש אדום? פטריק בברלי
(צילום: AP Photo/Michael Conroy)
הגארד נבחר בדראפט בשנת 2009 בסיבוב השני במקום ה-42 ע"י לוס אנג׳לס לייקרס, למרות הבחירה הוא המשיך לשחק באירופה בין היתר באולימפיאקוס ובסנט פטרסבורג, תחת מאמן הפועל הנוכחי סטפנוס דדאס. ב-2013 הצטרף ליוסטון בה שיחק במשך ארבע עונות, בהמשך עבר לקליפרס בה שיחק במשך ארבע עונות ונבחר לאחד מחמישיית ההגנה בעונתו הראשונה. בברלי עבר בקבוצות נוספות בין היתר בשיקגו, מינסוטה וכאמור בעונה האחרונה הצטרף בפברואר למילווקי. הוא כאמור נבחרת לחמישיית ההגנה של העונה (2017) ופעמיים לחמישיית ההגנה של העונה (2020, 2014).
בברלי קנה לעצמו שם לא רק בגלל ההגנה שלו, אלא גם בפה הגדול שלו שסיבך אותו כמה פעמים. "חמש השנים האחרונות היו שלך, חמש השנים הבאות יהיו שלי", אמר לסטף קרי בעונת 2019/2020. קרי זכה מאז בעוד אליפות עם גולדן סטייט, בעוד בברלי נדד בין קבוצות.
תרגיל של משטרת צרפת לקראת האולימפיאדה
(ONE)