עודד קטש מדבר לקראת פרטיזן בלגרד
(באדיבות ONE)
מכבי ת"א עוד לא התאוששה מהניצחון הדרמטי על הפועל חיפה לאחר שתי הארכות וכבר מחר (רביעי, 21:05) היא תארח את פרטיזן בלגרד במסגרת המחזור ה-18 ביורוליג.
החבורה של עודד קטש מגיעה אחרי התבוסה 98:65 במדריד לריאל ורוצה לשים אותה מאחור. פרטיזן של ז'ליקו אוברדוביץ' וים מדר מדורגת במקום ה-11 (מאזן 9:8), שני מקומות מתחת לצהובים (8:9). במשחק הראשון בין השתיים, לפני פחות מחודשיים, הסרבים ניצחו 88:96.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
משחק מסקרן. קטש
(צילום: שאול גולן)
"פרטיזן באים בכושר מצוין. הם ברצף של 8 ניצחונות בכל המסגרות ו-4 ביורוליג", פתח קטש את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אם בשבוע שעבר שיחקנו מול הרבה מאוד גודל, אז עכשיו נשחק מול קבוצה שלוחצת על הכדור. התקפית, הם עושים דברים בצורה מאוד יעילה וגם מענישים בריבאונד התקפה. אנחנו שולטים בריבאונד יותר טוב מהעבר, אבל זה המפתח".
קטש התייחס לחזרתו בהדרגה של ווייד בולדווין: "יש לנו דקות לכולם. ווייד הוא שחקן דומיננטי עבורנו, וזה אף פעם לא קל לחזור מפציעה. הוא מנהיג ואנחנו צריכים אותו".
2 צפייה בגלריה
ים מדר שחקן פרטיזן בלגרד
ים מדר שחקן פרטיזן בלגרד
"בקו שיפור". מדר
(צילום: EPA)
"ללא קשר לתוצאות, הם משחקים הרבה יותר טוב מבעבר", המשיך קטש להחמיא לסרבים. "מבצעים בצורה מושלמת דברים בהתקפה בקצב מאוד גבוה. זה מה שקבוצות של ז'ליקו אוברדוביץ' עושות. אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים כי הם יענישו אותנו על כל טעות. נצטרך למצוא את הדרך לשחק טוב אחרי מה שהיה לנו במדריד, ולנצל חלק מהיתרונות שלנו".
קטש דיבר גם על ים מדר: "הוא כל הזמן בקו שיפור ואני מאוד נהנה לראות אותו. הוא גארד לגיטימי-פלוס ביורוליג ועדיין לא מיצה את מלוא הפוטנציאל שלו. כאחד שמתכונן לפרטיזן, ים הוא שחקן משמעותי שם".