לאחר שלא שיחק לאורך כל הפלייאוף, מכבי ת"א הודיעה היום (ראשון) כי ווייד בולדווין נרשם למשחק המכריע על האליפות מול הפועל ת"א בגמר הפלייאוף מחר (שני, 21:00). יחד עם הגארד, רשמו הצהובים את לורנזו בראון, בונזי קולסון, חסיאל ריברו וג'וש ניבו.
מנגד, הפועל ת"א הודיעה כי טיילר אניס, אקסבייר מנפורד, קייל אלכסנדר, דאסטי הנאס, בריאן אנגולה וג'יילן הורד יהיו הזרים שלה במשחק השלישי והמכריע בסדרה.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
הופעת בכורה בפלייאוף. ווייד בולדווין
(צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת''א)
קטש: "בולדווין רוצה לשחק ולסיים עם תואר"
(ONE)
לאחר ההפסד במשחק מספר 2, מאמן מכבי ת"א עודד קטש התייחס למשחק המכריע מחר: "אנחנו משתדלים לההתרכז בכדורסל. המשחק אתמול נגמר מאוד מאוחר, אז לא היה הרבה זמן לנוח. יש הרבה מחשבות ואין הרבה זמן לעשות התאמות יותר מדי. כמובן שרצינו מאוד לנצח אתמול, אבל נלחמנו כל השנה כדי להיות כאן עם היתרון ביתיות במשחק מכריע בבית מול הקהל שלנו,, אנחנו צריכים לבוא באנרגיות הנכונות".
על בולדווין אמר קטש: "הוא רוצה לשחק, רוצה לסיים את השנה הזאת ספציפית עם תואר, זה מאוד חשוב עבורנו ועבורו". קטש המשיך: "יש נסיבות אובייקטיביות ויש דברים שלא בשליטתנו, אנחנו מאוד גאים בהרבה דברים שעשינו בשנתיים האלה, בנינו באמת משהו כמעט מאפס אם חוזרים לתחילת עונה שעברה. בכל סיום, אם יהיו שחקנים שלא יחזרו, אז יש בזה קצת תחושת פספוס, אבל אין לי ספק שזה בעקבות הנסיבות שעברנו".
בעקבות האירועים במשחק השני, התובע המשמעתי של איגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר, המליץ לסגור את היציע המערבי בהיכל קבוצת שלמה בשני המשחקים הביתיים הקרובים בעונה הבאה. הצהובים עלולים להיענש עקב הקריאות נגד סלים טועמה והאדומים על האבוקות, זריקת החפצים והקריאות נגד שמעון מזרחי ומוני ורגב פנאן. כמו כן, לאחר שנרשם עיכוב בהעברת הכרטיסים ממכבי להפועל לקראת המשחק, הצהובים העבירו את כל 1,400 הכרטיסים ליריבה העירונית.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
יהיו בהיכל מנורה מבטחים. אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
דדאס: "יש לנו מוטיבציה לעשות היסטוריה"
(ONE)
מאמן הפועל ת"א סטפנוס דדאס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים עם הרבה מוטיבציה לקחת את התואר הזה אחרי כל כך הרבה שנים. אנחנו רחוקים 40 דקות מתואר האליפות. אני מאוד שמח על המעמד ולא לחוץ, יש לנו פה הזדמנות. הפסדנו את המשחק הראשון והצלחנו לנצח במשחק השני, נשאר לנו רק לנצח את המשחק השלישי, עוד משחק אחד כדי שנוכל לחזור הביתה שמחים".
הגארד טיילר אניס הוסיף: "אני יודע שעבר הרבה זמן מאז שהפועל ת״א זכתה באליפות, אבל האפשרות לעשות היסטוריה גורמת לנו לרצות בזה יותר, אנחנו רוצים להיות חלק מזה. אנחנו מגיעים ליהנות מהמשחק הזה, ליהנות מהאווירה שתהיה. אנחנו רחוקים משחק אחד מלזכות בתואר".
פורסם לראשונה: 17:36, 16.06.24