להיות או לחדול: הפועל חולון רחוקה ארבעים דקות בלבד מההעפלה רביעית ברציפות ל-16 הגדולות של ליגת האלופות של פיב"א או מהדחה כואבת וסיום העונה האירופית במקרה של הפסד. הקבוצה של עמית שרף תארח הערב (21:00) את אוסטנד הבלגית למשחק מספר 3 בפלייאין (1:1 בסדרה) במגרשה ה"ביתי" בהונגריה, כשעבור שתי הקבוצות הוא משחק על כל הקופה.
אתמול נחתה חולון בבודפשט ואחרי עצירה לילית המשיכה הבוקר לסומבוטיי, שם אירחה את המשחק הראשון ובחרה לארח בו גם את משחק מספר 3. זאת מאחר שנסיעה למגרש הביתי בשלב הבתים, בלטביה, כרוכה בשתי טיסות לעומת אחת להונגריה.
1 צפייה בגלריה
נתנאל ארצי מול ג'פרסון במשחק מספר 2
נתנאל ארצי מול ג'פרסון במשחק מספר 2
נתנאל ארצי מול ג'פרסון במשחק מספר 2
(צילום: אתר פיב"א)
מהסגל שיעמוד לרשות שרף עדיין יחסר הקפטן ניב משגב, שסובל ממתיחה חזקה במפשעה. הרכז יעבור בדיקות כשירות שבסופה ידע האם ליטול חלק במשחק הליגה במוצאי שבת מול בני הרצליה, שכן אין כוונה לסכנו בהחמרת הפציעה שעלולה להוביל לקרע ולסיום העונה.
שרף אמר לקראת ההתמודדות החשובה: "הגענו להונגריה למשחק שלישי נגד אוסטנד, שתי הקבוצות כבר מכירות אחת את השנייה. המטרות שלנו הן לשלוט בריבאונד ובקצב המשחק ולייצר נקודות ממשחק מעבר.
"נצטרך לעצור את סם ואן רוסום ואת פייר-אנתוניו ג'ילט בקליעה מבחוץ ולמנוע מהם לייצר מצבים לאחרים, כמו גם את דמיין ג'פרסון וקאהיל אחמד שהם שחקני אחד על אחד העיקריים שלהם. נצטרך להגיע מרוכזים ולהקריב מעצמנו כי המטרה שלנו כקבוצה היא להמשיך ולעלות לטופ 16".