הפועל ירושלים תפתח הערב (רביעי, 19:30) את שלב הטופ 16 בליגת האלופות במשחק חוץ ביוון מול פרישטרי אותה מאמן ואסיליס ספאנוליס. הקבוצה מהבירה עומדת על חמישה ניצחונות רצופים כולל הניצחון האחרון על עירוני נס ציונה שהעלה את הקבוצה למקום הרביעי בטבלת הליגה עם מאזן של שישה ניצחונות לעומת 3 הפסדים.
המאמן החדש, איליאס קאנצוריס עמד על הקווים בשני המשחקים האחרונים בליגה כך שלמעשה זה יהיה משחק הבכורה שלו עם הקבוצה באירופה, ובמקרה המשחק הזה יתקיים בארץ הולדתו. "זה הולך להיות משחק קשה וזה הדבר הראשון שאנחנו צריכים להבין", אמר קאנצוריס באימון המסכם, "אנחנו צריכים לדאוג לדברים הקטנים ולכפות את הכדורסל שלנו כדי שתהיה לנו את האפשרות לנצח באולם שבו הרבה קבוצות באיכות גבוהה הפסידו העונה. אני בטוח שניתן את הכל על המגרש".
1 צפייה בגלריה
איליאס קאנצוריס
איליאס קאנצוריס
איליאס קאנצוריס
(צילום: יאיר שגיא )
בצוות המקצועי לא היו מרוצים מהמשחק האחרון מול עירוני נס ציונה בו הצליחו להשיג את הניצחון ממש על הבאזר עם שלשה של ליוואי רנדולף והדגישו באימונים האחרונים את הטעויות שנעשו באותו משחק.
בקבוצה בטוחים שהפעם הם יצטרכו התעלות של זאק הנקינס שנמצא בתקופה לא טובה מקצועית אחרי שבמשחק האחרון בליגה סיים עם 2 נקודות ו-3 ריבאונדים והיה נראה מאוד לא מרוכז. באופן כללי הנקינס נמצא בירידה ביכולת כשבליגת האלופות העונה עד כה העמיד ממוצעים של 9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים זאת לעומת העונה שעברה בה נבחר לחמישיית העונה בליגת האלופות והעמיד ממוצעים של 12.8 נקודות עם 8.3 ריבאונדים.