יומיים בלבד אחרי ההפסד 79:74 לאולימפיאקוס, במכבי ת"א רוצים לחזור למסלול הניצחונות ביורוליג. היריבה הערב (חמישי, 21:05) חזקה לא פחות - פנרבחצ'ה, אותה "יארחו" הצהובים בהיכל אלכסנדר ניקוליץ' בבלגרד.
הצהובים מדורגים במקום השביעי בטבלה עם משחק חסר ובמאזן חיובי של 4 ניצחונות מול 3 הפסדים, היריבה הטורקית חמישית עם מאזן של 3:5, אבל מגיעה אחרי שני הפסדים בבלגרד - לפרטיזן ולכוכב האדום.
2 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
יחזור לעצמו? ים מדר
(צילום: EPA/TOLGA BOZOGLU)
אחרי ההפסד לאולימיפאקוס הצהובים שמו מספר דגשים באימון המסכם של אתמול מבחינה הגנתית. זאת לאור העובדה שבמחצית הראשונה מול הקבוצה היוונית הם ספגו 51. מי שהיה חסר מאוד למאמן עודד קטש שלשום הוא ווייד בולדווין, שנעדר בעקבות וירוס בבטן.
המפגש מול פנרבחצ'ה הפך לפיקנטי כי ממול יחכה לצהובים ים מדר. רכז נבחרת ישראל פתח את העונה עם יכולת טובה, אך בשני ההפסדים האחרונים קלע 2.5 נקודות בלבד בממוצע והיה חלש כמו יתר חבריו. "אנחנו פוגשים קבוצה מאתגרת שאמנם הפסידה במחזור האחרון, אבל הייתה בסגל חסר", אמר קטש.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
"מקווה שווייד יוכל לעזור לנו". קטש
(EPA/ANDREJ CUKIC)
על חזרתו הצפויה של בולדווין לסגל, אמר קטש: "אני מקווה שווייד יוכל לעזור לנו, זה מאוד משמעותי. לא פשוט לשחק בלי האנרגיות של הקהל. אני אומר את זה פעם אחר פעם, אנחנו צריכים למצוא את האנרגיות האלה בתוכנו, להרגיש שהקהל איתנו כשאנחנו עולים למגרש. זה אמנם לא הדבר האמיתי אבל ננסה לעשות את זה הערב".
מהצד השני, מאמן פנר, דמיטריוס איטודיס, סיכם: "זה משחק קשה עבורנו. אנחנו צריכים להתאושש במיידי כי היה לנו הופעה מאוד רעה במשחק האחרון. צריכים לבוא להילחם".