הפועל ת"א עלתה הערב (שני) לגמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל, שם היא תפגוש את מכבי ת"א בפעם השנייה ברציפות, זאת לאחר שהביסה בבית 83:100 את עירוני קרית אתא במשחק 3 של סדרת חצי הגמר.
מצטיין הניצחון תומר גינת, שקלע 22 נקודות, אמר: "עמדנו כאן אחרי המשחק הקודם בבית והיה לילה מאוד קשה. באתי הרבה יותר דרוך ומרוכז, ואני שמח שעזרתי לקבוצה להגיע למקום לו היא ראויה. דדאס אמר לי בעברית 'איזה גבר'. האופי תמיד היה פה, אנחנו באים לגמר כדי לעשות את זה. נהיה שם עד הסוף. יש צלחת, אנחנו רוצים לקחת אליפות".
2 צפייה בגלריה
דדאס וגינת
דדאס וגינת
"דדאס אמר לי בעברית 'איזה גבר'"
(צילום: עוז מועלם )
המאמן סטפאנוס דדאס הוסיף: "נלחמנו הערב והראנו אופי. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, ובתזמון מצוין. היום ננוח, הדבר הכי חשוב זה לראות את מצב הקבוצה. יש לנו שישה-שבעה פצועים, זה קשה לתכנן כבר את היום הבא, אני צריך לראות איזה שחקנים זמינים לי".
על הסיכויים נגד מכבי ת"א: "זה רק עוד שני משחקים, יש לנו סיכוי, האוהדים שלנו מתרגשים לפגוש את מכבי ולהילחם נגדם על האליפות". על עתידו בקבוצה: "אני עושה את מה שאני אמור לעשות. אחת המטרות שלנו הייתה להביא את הקבוצה למעמד הזה, עשינו את זה עם הרבה פציעות. בטוח שאני אהיה בישראל בעונה הבאה, נדבר עם ההנהלה".
2 צפייה בגלריה
תומר גינת והקמע של הפועל ת"א חוגגים
תומר גינת והקמע של הפועל ת"א חוגגים
ניצחון מרשים. גינת והקמע של הפועל ת"א חוגגים
(צילום: עוז מועלם )
המשחק הראשון בסדרת הגמר ייערך ביום חמישי (21:00), ואותו יארחו הצהובים בגלל שהם סיימו את העונה הסדירה במקום הראשון. האדומים יארחו בשבת ב-21:00 ואם יהיה צורך במשחק שלישי, הוא ישוחק בשני ב-21:00 בהיכל מנורה מבטחים.
האדומים יגיעו לדרבי ללא ג'ון הולנד, ששבר את כף ידו לקראת סיום המשחק השני מול קרית אתא וכנראה סיים את העונה. אייזיאה מיילס ספג מכה במשחק הערב והוא נסע להיבדק בבית החולים.