שמחה גדולה בהפועל חולון אחרי הניצחון אתמול (שלישי) 79:101 על לגיה ורשה בליגת האלופות, שהחזיר אותה למקום הראשון בבית בעקבות ההפסד המפתיע של גלאטסראיי לאוסטנד.
המשחק הפך להיות במעמד צד אחד מהדקות הפתיחה וגרם לכך שבסופו של דבר כל הסגל שיחק, כולל שחקני קצה הספסל. שון דאוסון לא היה היחיד שקלע נקודות בכורה במפעל, אלא גם שחר עמיר, גל אברס והראל דדון. אם כי האחרון שוחרר היום מהקבוצה מאחר שביקש לעזוב על מנת לצבור יותר דקות משחק. כל השחקנים נראו מחויכים וחגגו ארוכות עם האוהדים, כאשר מעל כולם היו עמודי התווך של הסגולים: כריס ג'ונסון שקלע 25 נקודות וג'ו רגלנד ששבר את שיא האסיסטים בכל הזמנים של ליגת האלופות עם 18 במספר.
2 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון
ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון
ג'ו רגלנד
(צילום: אתר פיב"א)
"זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח, אז באנו אגרסיביים בשני צדי המגרש", אמר רגלנד והצטנע כאשר נשאל על השיא שלו: "כל כולי מרוכז בקבוצה, בשבילי זה לא אומר הרבה. אמשיך לעשות מה שאני עושה ואעזור לקבוצה לנצח".
כשנשאל מה אמר לעמיר רגע לפני שזה קיבל את דקות הבכורה שלו על הפרקט, תוך כדי שהוא מכוון אותו כמעין 'אח גדול', השיב רגלנד בחיוך: "אני לא יכול לספר מה קורה מאחורי הקלעים".
לא רק רגלנד היה שמח לראות את עמיר מקבל את ההזדמנות, אלא גם הקהל שדחף את אותו ובסיום גם את אברס בכל מהלך או סל. יחד עם זאת, ולמרות שההפרש ברבע השני עמד על 27 נקודות, מצא גיא גודס לשתף את עמיר רק 33 שניות לסיום המחצית, כאשר הוא ואברס חוזרים שוב רק אל דקות הסיום ברבע הרביעי. במועדון מודים שהיו רוצים לראות את השניים הראשונים משחקים יותר ואמרו שאם במועדונים אחרים נותנים לישראלים "פחות בכירים" דקות - אין סיבה שגם בחולון זה לא יקרה.
2 צפייה בגלריה
גודס
גודס
גיא גודס
(צילום: EPA)
"אי אפשר לדעת מה יצא מזה, אבל אמור לצאת מזה משהו", אמרו. עוד נאמר בסביבת הקבוצה: "אנחנו בעד שהם יקבלו דקות ולא רק בהפרש כזה גדול, כמו שהיה במשחק. שחר הוא שחקן מאוד כשרוני, הוא לא מפחד, בטוח בעצמו ולא משנה נגד מי. הראל היה שחקן הגנה בליגה הלאומית ועלה לליגה הראשונה. נקווה שזה יתפתח עם משחק עוד ועוד". במועדון לא שוכחים כמה קשה היה לצרף ישראלים לעונה הזו, למרות היותם אלופי המדינה ואמרו: "אי אפשר להתעלם ממה שקרה הקיץ. אומרים מסביב שהשחקנים הישראלים לא רוצים לשחק אצל גודס".
גודס עצמו והקבוצה קיבלו, כאמור, בשורה טובה עוד בתחילת המשחק כאשר אוסטנד ניצחה את גלאטסראיי, ובכך חולון עלתה למקום הראשון, מחזור לפני הסיום. "נבוא עוד שבועיים לבלגיה לתת את כל כולנו כדי לשמור על המקום הראשון. זה לא הולך להיות משחק פשוט. הם קבוצה מצוינת", אמר.
חולון תקבל מנוחה עד ליום שני, כאשר תארח את אילת. לאחר מכן יגיע רצף משחקי חוץ הן כאמור בליגת האלופות והן בליגה, עם "סיבוב צפון" אצל גליל עליון בכפר בלום ולאחר מכן בקריית אתא.