קטש מדבר לקראת המשחק
(באדיבות ONE)
אחרי שמשחק פתיחת העונה ביורוליג הסתיים בניצחון על ז'לגיריס, מכבי ת"א תשחק מחר (שישי, 21:00) מול פנרבחצ'ה בחוץ, היא תפגוש חבר ותיק: סקוטי ווילבקין שכיכב אצלה בעונות הקודמות. למשחק מכבי ת"א תגיע בסגל חסר - ללא דארון היליארד הפצוע. היא מחפשת לו מחליף ושמו של ג'יילן אדאמס עלה כאשר הצהובים פתחו איתו במגעים ראשוניים.
אדאמס בן ה-27 שיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים ורשם 15.1 נקודות בממוצע למשחק. הוא סיים את דרכו בבירה והוא עדיין שחקן חופשי שיכול לחזק מיידית את הסגל של עודד קטש.
3 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס
ג'יילן אדאמס
ג'יילן אדאמס
(צילום: אלכס קולומויסקי)

"צריכים להיות מרוכזים"

מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, דיבר לקראת המשחק מול פנרבחצ'ה: "אנחנו חסרים את היליארד ואני מניח שזה ישים קצת יותר עומס על שחקנים אחרים. זה משחק חשוב עבורנו. זה משחק שמתחיל קודם כל ברמת הריכוז. אסור שיהיו לנו עליות וירידות כמו שהיו לנו. אנחנו משחקים נגד קבוצה עם הרבה יכולת, שחקנים שונים לגמרי - ווילבקין וקלאת'ס שונים לגמרי, קארסן אדוארדס מביאים דברים אחרים. צריכים להיות מאוד מרוכזים".
3 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש. משחק חוץ ראשון העונה ביורוליג
(צילום: paobc)
"כמו כל ספורטאי, אנחנו הולכים כדי לנצח", אמר קטש, "ביורוליג יש הפתעות, יש דברים לא צפויים. זה נכון שהם פייבוריטים - הם משחקים בבית, יש להם יותר המשכיות מאיתנו, סגל מאוד מרשים. אבל עדיין, נרצה לשחק יותר טוב, לאסוף את הדקות הטובות שלנו מהמשחקים האחרונים ולנסות כן לעשות משהו. בסוף זה קשור גם לכושר אישי של שחקנים ביום נתון ויש לנו מספיק כישרון בשביל לעשות תוצאה טובה".
הפורוורד ג'ייק כהן התייחס למפגש עם חברו סקוטי ווילבקין: "שיחקתי נגד סקוטי הרבה באימונים, אבל זה יהיה קצת שונה כשהכסף על השולחן. קודם כל אני מצפה לראות חבר שלי, אבל ברגע שהמשחק יתחיל אני מצפה לנצח. יהיה משחק כיפי".
3 צפייה בגלריה
ווילבקין מול בני
ווילבקין מול בני
סקוטי ווילבקין. הפעם במדי פנרבחצ'ה
(צילום: עוז מועלם)
על המשחק עצמו אמר כהן: "זה משחק נגד קבוצה קשה שאנחנו רוצים לנצח, במיוחד בחוץ. למי אכפת אם קבוצה אחת יותר חדשה מהשניה, ברגע שהכדור עולה אנחנו צריכים לקלוע יותר נקודות מהיריבה וזה הכל, הדבר היחיד שחשוב זה לנצח".
פורסם לראשונה: 16:40, 13.10.22