התקופה הנפלאה של מכבי ת"א כללה שישה ניצחונות רצופים בחודש מארס, כאשר השחקן הבולט בצהובים לאורך הרצף הזה הוא ווייד בולדווין. היום (שני) הכריזו ביורוליג כי הגארד של הצהובים נבחר לשחקן המצטייין של החודש במפעל, תואר בו הוא זוכה לראשונה בקריירה.
18.7 נקודות בממוצע קלע בולדווין במדי מכבי ת"א במהלך מארס, בנוסף ל-5 אסיסטים למשחק. הוא השחקן הראשון שזוכה לכבוד במדי הצהובים מזה ארבע שנים, כאשר השחקן האחרון שעשה זאת במדי הנציגה הישראלית המשוריינת במפעל היה אלכס טיוס.
1 צפייה בגלריה
ווייד בולדווין שחקן מכבי ת"א
ווייד בולדווין שחקן מכבי ת"א
הראשון שנבחר למצטיין החודש של הצהובים מאז אלכס טיוס. ווייד בולדווין
(צילום: עוז מועלם)
הקבוצה של עודד קטש פתחה את החודש עם תבוסה למונאקו, אך מאז כאמור ניצחה בששת משחקיה האחרונים במפעל. רצף זה הציב אותה בעמדה מצוינת לקראת הבטחת מקומה בפלייאוף, שנה שנייה ברציפות, רק שבניגוד לעונה שעברה היא עשתה זאת בעקבות הדחת הקבוצות הרוסיות מהמפעל, ובעונה זו היא בדרך לשחזר את ההישג ללא שום "טובות".
לאור יכולתו הנהדרת, במכבי ת"א הודיעו כי יממשו את האופציה שיש להם על בולדווין מיד לאחר הניצחון הגדול על מילאנו במחזור שעבר. את הפרס הוא צפוי לקבל במשחק הבית הקרוב של הקבוצה מול ריאל מדריד, שיהיה האחרון של הצהובים במסגרת העונה הסדירה ביורוליג.
במכבי ת"א, שמחזיקה במאזן 13:19, שואפים לסיים לפחות במקום החמישי, ויודעים שאם יצליחו לנצח בשני המחזורים האחרונים את ז'לגיריס קובנה בחוץ ואת ריאל מדריד בבית, הם כנראה ישיגו את המטרה ויסדרו לעצמם סדרה מול ככל הנראה מונאקו - הקבוצה האחרונה שניצחה את הצהובים - שמחזיקה במאזן 11:20. מכבי ת"א.