מה אוהדי הפועל ירושלים עושים בסוף השבוע? מחכים בתור במכירת הכרטיסים הפתוחה של פיב״א לאירוע הפיינל פור של ליגת האלופות בחודש מאי. אחרי שכל ארבעת הקבוצות הבטיחו את מקומן בפיינל פור שייערך במלאגה בין ה-12 ל-14 במאי, פיב״א הודיעה לכל קבוצה שהיא אמורה לקבל 5% מסך כל האולם, בחישוב מהיר מדובר על 500 כרטיסים לכל קבוצה.
במחזיקת הגביע הודיעו לאוהדים שיש עדיפות לרוכשי הכרטיסים לפי הסדר הבא: אוהדים שטסו לאתונה ברבע הגמר, מנויי הקבוצה ולאחר מכן מי שאר הקהל הרחב. בנוסף, הובטחו כרטיסים למי שיטוס בטיסה הישירה שהוציאו דרך המועדון.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אוהדים רבים התחילו לקנות כרטיסי טיסה אחרים ולא דרך הטיסה הישירה, והם מתכוונים לעשות זאת בכל טיסה אפשרית, אם זה דרך רומא או דרך מדריד או עם קוקנשנים אחרים ומתכננים להגיע למלאגה ברכבות. הבעיה היא שאלה שלא יגיעו בטיסות הישירות עלולים להיתקע ללא כרטיס כניסה למשחק. בכל זאת, גם זה לא עצר בעדם וחלקם פרסמו הודעה מסודרת על אפשרויות "לגנוב" כרטיסים נוספים.
"אחד החששות שלנו היא שמשרד הכרטיסים, שככל הנראה יהיה ספרדי, ינסה לחסום בכל דרך את האפשרות לקניית כרטיסים מחוץ לספרד על מנת למנוע מאוהדי הפועל ירושלים להגיע למשחק", נכתב בהודעה שהוציאו מספר אוהדים כדי שהשאר יוכלו להשיג כרטיסים. "מה הפתרון החוקי? שימוש ב-VPN, שמאפשר למעשה לשנות את כתובת ה-IP במחשב ולגרום לאתרים השונים לחשוב שאתה מגיע ממדינה אחרת".
במשך כל הסוף שבוע האחרון אוהדי הפועל ירושלים נמצאים בטירוף להשגת כרטיס, מרפרשים ללא הפסקה את אתר מכירת הכטיסים, מחכים בתור במשך שעות, ויש גם כאלה שמגיעים עד הרגע המיוחל ולבסוף האתר זורק אותם החוצה לפני שהם הספיקו לקנות כרטיסים. למרות כל זה, האוהדים הירושלמים לא מתייאשים ואפילו קונים אחד לשני כרטיסים, כשהצפי כרגע הוא ל-2,500 אוהדים אדומים מתוך 10,000 מקומות ישיבה באולם במלאגה.