הפועל ת"א הודיעה היום (חמישי) כי איש העסקים אבי זידנברג, שהחזיק ב-30 אחוז ממניות חברת הניהול של הקבוצה, מימש את זכותו על פי הסכם הבעלות ומכר את מניותיו לבעל השליטה במועדון עופר ינאי, שיחזיק כעת 81% מהמניות, וייקח על עצמו את מלוא ההתחייבויות של זידנברג כלפי המועדון. עמותת הפועל אוסישקין ת"א תמשיך להחזיק ב-19 אחוז. על כוונתו של זידנברג לעזוב את הפועל ת"א ולמכור את מניותיו לינאי פורסם לראשונה ב-ynet.
בהודעת הפועל ת"א נכתב: "אבי, אשר מלווה את המועדון כ-14 שנים ברציפות, תרם רבות מכספו, מזמנו, ממרצו והיה גורם משמעותי ביותר בקפיצת המדרגה של המועדון בשנים האחרונות.
1 צפייה בגלריה
עוזב אחרי 14 שנים רצופות. זידנברג
עוזב אחרי 14 שנים רצופות. זידנברג
עוזב אחרי 14 שנים רצופות. זידנברג
(חשבון ה-X של הפועל ת"א)
"אנו מודים לאבי ומוקירים אותו על נדיבותו, תבונתו ותרומתו העצומה, אותה קשה לתאר במילים, בייחוד בשנה האחרונה, מאז פרוץ המלחמה, במהלכה סייע ותרם יחד עם עופר מכספו ומזמנו לאוהדים המפונים, למשפחות השכולות ולכל מי שרק יכל. אבי היה וימשיך להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו, ואנו בטוחים שהוא ימשיך לסייע ולתמוך בהפועל ת"א ככל שיוכל".
זידנברג משמש משנת 2011 כחלק מקבוצת הבעלים של הפועל ת״א. ב-14 שנה האחרונות לפני כניסתו של ינאי ואחרי עזיבתו של ידידיה רפפורט בשנת 2020, הוא הגדיל את המעורבות שלו במועדון והפך לאיש החזק ביותר, זה שקיבל החלטות משמעותיות וגם הזרים מכיסו הפרטי מיליוני שקלים מדי שנה. ינאי שילם כ-18 מיליון שקל עבור חלקו של הבעלים הפורש.
סין גאה להציג: כדורסלנית בת 17 בגובה 220
(באדיבות one)