בהפועל ת"א עדיין לא יודעים האם הקבוצה תארח בעונה הבאה את משחקיה בהיכל מנורה מבטחים, ביתה של היריבה העירונית מכבי ת"א, אך הערב (שני) הודיע המועדון כי הגיע להבנות ראשוניות עם עיריית ת"א על הרחבת אולם היכל קבוצת שלמה.
לפי הודעת הקבוצה, ההבנות יגובשו בקרוב לסיכום סופי ויובאו לאישור של כל המוסדות הרלוונטיים, וההיכל יורחב כך שיוכל להכיל כ-7,000 צופים ויכלול גם תאי צפייה, אזורי מסחר, מזון ועוד. עוד לפי הודעת הקבוצה, "בעלי המועדון עופר ינאי ייקח על עצמו חלק גדול מעלויות המימון, וזאת בתמורה לזכויות מסחריות שונות ולשימוש של המועדון באולם ובאזורי המסחר לתקופה ארוכת שנים".
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א בהיכל מנורה מבטחים
(צילום: עוז מועלם)
במקביל, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בקבוצה אישרו כי יבדקו את רצון האוהדים לעבור בינתיים בהיכל ביד אליהו, בכפוף לאישור חברי העמותה. לאחר ההודעה, ינאי פרסם פוסט ב-X: "עשינו מהלכים משמעותיים הקיץ. היה ברור לכולנו שהדרייב אין בגרסתו הנוכחית צר מלהכיל אותנו. פעלנו רבות כדי לייצר מתווה שיאפשר התקדמות קדימה בהסכמה רחבה כשכולנו מאוחדים. המועדון הזה ראוי לאולם עונה רגילה ברמה גבוהה ומתאימה בהמשך נדאג גם לאולם שיארח את המשחקים הבינלאומיים ברמה הגבוהה ביותר. ביום רביעי יצא לדרך חידוש המנויים ואפשרות רשימת ההמתנה למנויים נוספים. זה השלב שבו נגלה את כוחו של הקהל האדום והמשפחה האדומה".
הודעת המועדון כי הוא שוקל את המעבר להיכל מנורה הקפיצה את האוהדים השרופים, שרבים מהם מתנגדים בחריפות למהלך. ארגון "אולטראס הפועל" הודיע בתגובה כי יחרים את משחקי הבית במידה שיועתקו לאולם הביתי של היריבה המושבעת: "אנחנו נקנה מינויים לדרייב אין ונגיע בטירוף למשחקים, כרגיל. נבהיר מעל לכל צל ספק סביר, כדי למנוע אי הבנות: ארגון אולטראס הפועל - השלטים, התופים, העידוד וכל אוהדי הפועל המסורים שהולכים למשחקים כבר עשרות שנים - לא יגיע למשחקי בית ככל שהם ישוחקו באולם של מכבי".
האדומים מרגישים שהיכל קבוצת שלמה, שמכיל 3,500 מקומות ישיבה, כבר אינו מספיק גדול לקהל האוהדים, שגדל בתקופה האחרונה. כבר תקופה שחושבים במועדון על האפשרות לעבור לאולם אחר. בין היתר עלתה האפשרות לעבור לאולמה של הפועל חולון, היכל הטוטו (5,500 מקומות), אבל בשל המרחק ואי הרצון לצאת מחוץ לעיר היא ירדה מהפרק.
בהפועל ת"א מודעים לכך שישנן דעות חלוקות אצל האוהדים בנוגע למעבר להיכל, בעיקר משום שמדובר באולמה הביתי של היריבה העירונית. עם זאת, ישנן גם לא מעט תגובות חיוביות מאוהדים שמבינים את משמעות המעבר, כמו גם מאלה שלא מחזיקים במנוי להיכל קבוצת שלמה בשל חוסר מקום.
2 צפייה בגלריה
בעלי הפועל ת"א עופר ינאי
בעלי הפועל ת"א עופר ינאי
מעדיף לרתום את האוהדים להחלטה משותפת. ינאי
(צילום: יאיר שגיא)
יש לציין כי הפעם האחרונה שהחליטה הקבוצה לעבור לארח את משחקיה בהיכל ביד אליהו הייתה ב-2006 - עוד לפני גלגולה החדש כקבוצת אוהדים, שלא אהבו את המהלך של הקבוצה, שהייתה אז בידיו של שאול אייזנברג, והחרימו את המשחקים לאורך כל עונת 2005/6.
ינאי, שמחזיק ב-81 אחוזים מהמועדון יכול לקבל את ההחלטה בעצמו, אך מעדיף לרתום את האוהדים להחלטה משותפת. בהפועל ת"א מתכוונים להבטיח לאוהדים שהפרקט הצהוב שנמצא בהיכל יוחלף במשחקיה של הקבוצה, זאת כדי לגרום לאוהדים לקבל תחושה ביתית ולא שהם משחקים באולם המזוהה עם היריבה העירונית.
מלה מאסיה ועד הקמאפ נואו: הדרך של ימאל
(באדיבות one)