בעלי הפועל ת"א נפגשו עם מנכ"ל היורוליג והדירקטור האחראי על טורניר היורוקאפ במשרדים בברצלונה.
מטרת הפגישה הייתה לפעול להחזרת משחקי היורוקאפ לישראל לקראת שלבי ההכרעה. במועדון ציינו כי בתום הפגישה התרשמו שהדבר אפשרי, בכפוף למספר תנאים שיש לקיים טרם החזרת המשחקים לארץ.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א מכבי ת"א דרבי
הפועל ת"א מכבי ת"א דרבי
שחקני הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
הבעלים עופר ינאי אמר: "קיימנו פגישה חשובה כחלק מהמאמצים הרחבים שהפועל מובילה לקידום הכדורסל הישראלי. אנחנו עושים הכל מסביב לשעון כדי לאפשר לקהל ולשחקנים להיות יחד ברגעים הדרמטיים שעומדים לפתחנו. נקווה שהדברים יבשילו וייפתרו בקרוב כדי שהיורוקאפ יחזור לישראל".

"פריז, נתראה בגמר"

"פריז, ככה אנחנו נראים כשאנחנו בריאים. נתראה בגמר", צייץ ינאי ברשת החברתית X אחרי הניצחון הגדול אתמול (שלישי) של קבוצתו 85:91 על חובנטוד בדאלונה בחוץ שהשאיר אותה במקום השני בטבלת בית א׳ עם מאזן של 12 ניצחונות לעומת 5 הפסדים.
הפועל ת״א הגיעה למשחק מול בדאלונה אחרי שלושה הפסדים רצופים ביורוקאפ, אחד מהם מה-17 בינואר מול מוליכת הטבלה, פריז באסקט, שנחשבת למועמדת לזכייה במפעל. בשבוע הבא, האדומים יפגשו למשחק האחרון בשלב הבתים את בשיקטאש במשחק שייערך בלובליאנה בשל המצב הביטחוני ויקבע את המיקום בו תסיים הפועל ת"א את העונה הסדירה.
בעקבות הניצחון מאתמול האדומים הבטיחו לעצמם לפחות את המקום השלישי שמבטיח למעשה יתרון ביתיות בשמינית הגמר, אך ניצחון נוסף על הקבוצה הטורקית למעשה ישיג את המטרה הגדולה של האדומים והיא להשיג כרטיס אוטומטי לרבע הגמר.
"באנו למשחק עם הרבה שחקנים שחזרו מפציעות ושיחקנו עם סגל חדש", אמר דני פרנקו בסיום "לא ידענו איזו קבוצה נקבל ובאנו למשחק קשה בספרד שהפועל לאורך ההיסטוריה לא ניצחה פה הרבה. אני שמח, השחקנים הופיעו בגדול, יש לנו חבורה מיוחדת וזה ניצחון גדול בשבילנו אבל אני לא מופתע שאנחנו קבוצה חזקה. נצא בשבוע הבא למשחק נגד בשיקטאש וניתן הכל לנצח ולסיים את הבית במקום השני. יש לנו השבוע שני משחקי ליגה, וקודם נתמודד איתם".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
תומר גינת הוסיף: "ניצחון ענק שלנו כקבוצה, כיף וחשוב לקבל חזרה חלק מהשחקנים הפצועים שעזרו לנו מאוד היום. אנחנו שמחים מאוד על הניצחון היום וממחר מתרכזים כבר במשימות החשובות הבאות שיש לפנינו".
הציוץ של ינאי מתייחס לכך שבחודש וחצי האחרונים הפועל ת״א סבלה ממכת פציעות קשה, אך אתמול הגיעו החדשות המעודדות עבורה כשג'ייקובן בראון וג'יילן הורד חזרו לסגל. יחד איתם הקבוצה כבר הבטיחה את הניצחון בשלב מוקדם של המשחק כשכבר הובילו ב-22 הפרש עם ערב התקפי נהדר שהסתיים עם שישה שחקנים בספרות כפולות ביניהם גם בראון כשכבר במשחק הראשון שלו אחרי היעדרות של חודש וחצי רשם 12 נקודות עם 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים והורד שסיים עם 11 נקודות. אבל מעל כולם היה זה וויל קאמינגס שסיים עם 19 נקודות ובאופן כללי מקבל לא מעט מחמאות מהקבוצה על ההשתלבות המהירה שלו בתוך הסגל אחרי שחתם בקבוצה רק ב-17 בדצמבר כגיבוי לבראון.
לוח הזמנים העמוס של הפועל ת״א ימשיך גם השבוע כשכבר היום (רביעי) הקבוצה תעשה את דרכה ארצה לקראת המשחק הקרוב ביום שישי בו יפגשו בהיכל קבוצת שלמה (13:30) את הפועל ב״ש/דימונה ולאחר מכן ביום ראשון יצאו למשחק חוץ מול הפועל חיפה ומיד לאחריו ימריאו לכיוון לובליאנה.















פורסם לראשונה: 07:46, 31.01.24