אליצור רמלה תזכה בפעם השביעית או הפועל לב ירושלים תניף את גביע המדינה לראשונה בתולדותיה? את התשובה לכך נדע מחר (חמישי, 18:30), כששתי הקבוצות יתמודדו ראש בראש בגמר הגביע שייערך בבית מכבי בראשל"צ
רמלה מגיעה למשחק כפייבוריטית הגדולה. היא לא הפסידה העונה באף מסגרת ומעמידה מאזן מושלם יוצא דופן של 0:15 בליגת העל. את ירושלים כבר ניצחה העונה בחוץ 94:99, במשחק הבודד בין השתיים, והיא כמובן מתהדרת בשחקנית הכי טובה בארץ כיום ג'ני סימס ושלל ישראליות בכירות כמו עדן רוטברג, דניאל רבר וצליל וטורי.
2 צפייה בגלריה
אליסה בארון מירושלים ודניאל רבר מרמלה
אליסה בארון מירושלים ודניאל רבר מרמלה
מי תזכה להניף? הקפטניות בארון (ירושלים) ורבר (רמלה)
(צילום: דני מרון, איגוד הכדורסל)
ירושלים, מנגד, בעונתה הראשונה בליגת העל, מסתמכת על יכולת נהדרת העונה של אליסה בארון, שיר תירוש והודיה קבדה הצעירה. למשחק מחר, יום לפני יום האישה הבינ"ל, יעלו השחקניות עם תמונותיהן של 19 החטופות שעדיין מוחזקות בשבי החמאס בעזה.
מאמנת הפועל לב ירושלים, לימור פלג, אמרה במסיבת העיתונאים ברשמית: "רמלה היא קבוצה עמוקה יותר, בכירה יותר ובינתיים טובה יותר. ועדיין, מה שהיה - היה. נבוא מוכנות ונקווה שנשחק טוב לאורך 40 דקות".
2 צפייה בגלריה
מאמנת לב ירושלים לימור פלג ומאמן רמלה דני גוט
מאמנת לב ירושלים לימור פלג ומאמן רמלה דני גוט
"שתי הקבוצות הכי טובות בליגה נפגשות". פלג וגוט
(צילום: דני מרון, איגוד הכדורסל)
על ההגעה למעמד הגמר, לראשונה בתולדות המועדון, אמרה פלג: "אני חושבת שההתרגשות באגודה היא לא על עצם העלייה לגמר, אלא כל ההייפ שזה עושה מסביב. זאת הייתה המטרה שלנו בתחילת הדרך".
מנגד, מאמן רמלה, דני גוט, סיכם: "אנחנו מרוכזים במטרה. שתי הקבוצות הכי טובות של הליגה נפגשות, מצפים למשחק מעניין. ירושלים קבוצה טובה, בכושר מצוין, אבל לנו יש את הכלים שלנו שנותן לנו ביטחון להביא תואר לרמלה".